The Oblivion

En liten presentasjon av din bil!

Moderator: Moderators

Hvilken farge bør denne bilen få?

Grønn
1
2%
Gul
1
2%
Blå
6
13%
Svart
9
20%
Rød
4
9%
Hvit
16
36%
Violet
8
18%
 
Total votes: 45

BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: (The Ressurection of) The Oblivion

Post by BlackDragon07 »

wormy wrote:Hehe, ser du på felgefargetråden min, skulle man tro det er under 5 aktive.. (Kan velge 2 alternativer, 5 stemmer er brukt.. :P)
Da er jeg en av de 5 :lol:
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Re: (The Ressurection of) The Oblivion

Post by Mouh »

jeg er en av de som ikke har svart på spørsmålet ditt, men det er da jeg syns du skal velge det DU vil ha og ikke bry deg om det andre mener ;)
User avatar
glennern
Posts: 421
Joined: 29 Jul 2007, 22:09
Location: Krokstadelva

Re: (The Ressurection of) The Oblivion

Post by glennern »

Enig i den Mouh :-)
Glenn
Ønsker meg ny Corrado :-/
Medlem av eldrerådet
BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: (The Ressurection of) The Oblivion

Post by BlackDragon07 »

Mouh wrote:jeg er en av de som ikke har svart på spørsmålet ditt, men det er da jeg syns du skal velge det DU vil ha og ikke bry deg om det andre mener ;)
Fornuftig sagt :D
Det sto mellom to farger, men de fleste som omlakkerer går stort sett for en farge og det var en av grunnene til at jeg har bestemt meg for den fargen som det nå blir.
Men syntes det er litt gøy å se hva andre på forumet mener :D
You see? :D
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: (The Ressurection of) The Oblivion

Post by BlackDragon07 »

Noen som vet hva temperaturen på luften ut av g-laderen er? (før intercooleren)
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
Kristaafa
Posts: 725
Joined: 19 Jun 2007, 09:44
Location: Horten

Re: (The Ressurection of) The Oblivion

Post by Kristaafa »

Det kommer vel helt ann på temp på lufta som kommer inn g-laderen fra filteret.
Image
BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: (The Ressurection of) The Oblivion

Post by BlackDragon07 »

Normal ute temp på 20 grader
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: (The Ressurection of) The Oblivion

Post by BlackDragon07 »

Ingen som vet?
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
User avatar
Ron
Posts: 287
Joined: 24 Aug 2009, 03:09
Location: Trondheim

Re: (The Ressurection of) The Oblivion

Post by Ron »

BlackDragon07 wrote:Ingen som vet?
Har ikke en nøyktig tempratur, men svaret er VARMT, ble virkelig
overasket over den tempraturen den G-lader`n har av seg. Om man ser på hele
konstruksjon til g-lader`n så sier det jo sitt.
Bra du skal oppgradere cooler, for den originale er virkelig bare møkka.

Om du ska lakke bilen din, så ville jeg gått for original-farga du har, den var jo bare rå-fin!
Se for deg den blank å fin, uten stein-sprang å riper, nice :D
Blir mye-mye billigere å lakkere å, inni dører osv stikker av med mange kroner.
BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: (The Ressurection of) The Oblivion

Post by BlackDragon07 »

Ron wrote:Bra du skal oppgradere cooler, for den originale er virkelig bare møkka.
Ja, med den orginale skal det ikke så mye til før det er en forbedring :!: Det ble ikke den jeg kjøpte av deg. Fant en annen en :twisted: En du kanskje kjenner til :wink: Legger ut bilder når jeg blir ferdig :D
Ron wrote: Om du ska lakke bilen din, så ville jeg gått for original-farga du har, den var jo bare rå-fin!
Se for deg den blank å fin, uten stein-sprang å riper, nice :D
Blir mye-mye billigere å lakkere å, inni dører osv stikker av med mange kroner.
Takk takk :D
Bil uten små bulker, rust flekker og steinsprut høres nydelig ut :lol: :D
Vi får se hva det blir til når juni nærmer seg :D
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
Polo Classic
Posts: 192
Joined: 01 Dec 2006, 09:29
Location: OSLO
Contact:

Re: (The Ressurection of) The Oblivion

Post by Polo Classic »

Ron wrote:
BlackDragon07 wrote:Ingen som vet?
Har ikke en nøyktig tempratur, men svaret er VARMT, ble virkelig
overasket over den tempraturen den G-lader`n har av seg. Om man ser på hele
konstruksjon til g-lader`n så sier det jo sitt.
Er ikke så varmt man skulle tro, kaldere enn tilsvarende for en turbo, men ja, den orginale intercooleren på Corrado er latterlig.

Mesteparten av varmen kommer fra oljen i laderen og den naturlige friksjonene det blir når man flytter/komprimerer luft.
NO SPEAKERS,
NO BODYKITS,
NO BULLSHIT
BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: (The Ressurection of) The Oblivion

Post by BlackDragon07 »

Polo Classic wrote:Er ikke så varmt man skulle tro, kaldere enn tilsvarende for en turbo, men ja, den orginale intercooleren på Corrado er latterlig.

Mesteparten av varmen kommer fra oljen i laderen og den naturlige friksjonene det blir når man flytter/komprimerer luft.
Men tror du det overstiger 250 grader?
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
Polo Classic
Posts: 192
Joined: 01 Dec 2006, 09:29
Location: OSLO
Contact:

Re: (The Ressurection of) The Oblivion

Post by Polo Classic »

BlackDragon07 wrote:
Polo Classic wrote:Er ikke så varmt man skulle tro, kaldere enn tilsvarende for en turbo, men ja, den orginale intercooleren på Corrado er latterlig.

Mesteparten av varmen kommer fra oljen i laderen og den naturlige friksjonene det blir når man flytter/komprimerer luft.
Men tror du det overstiger 250 grader?
Nei er du gal.

Når jeg kjørte med åpen boostreturn var det ikke noe problem å holde hånden foran utblåset. Holder seg nok under 100 grader.

En kompis kjørte med 68 hjul på G40 og logget innsugstemp, og den var sjeldent over 71 grader med FMIC (Fullgass i 20 min på motorveien)
NO SPEAKERS,
NO BODYKITS,
NO BULLSHIT
BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: (The Ressurection of) The Oblivion

Post by BlackDragon07 »

Polo Classic wrote:
Nei er du gal.

Når jeg kjørte med åpen boostreturn var det ikke noe problem å holde hånden foran utblåset. Holder seg nok under 100 grader.

En kompis kjørte med 68 hjul på G40 og logget innsugstemp, og den var sjeldent over 71 grader med FMIC (Fullgass i 20 min på motorveien)
Regnet med at det ville ha en veldig høy temp serru, men dette var langt mindre enn det jeg trodde.
Takk for hjelp :mrgreen:
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
User avatar
Ron
Posts: 287
Joined: 24 Aug 2009, 03:09
Location: Trondheim

Re: (The Ressurection of) The Oblivion

Post by Ron »

Polo Classic wrote:Mesteparten av varmen kommer fra oljen i laderen og den naturlige friksjonene det blir når man flytter/komprimerer luft.
Var dette jeg mente med konstruksjon av lader`n.
Polo Classic wrote:Når jeg kjørte med åpen boostreturn var det ikke noe problem å holde hånden foran utblåset. Holder seg nok under 100 grader.
Mulig på tomgang, men etter 4 runder på ACR (4km lang), å med olje-temp på 120grader, så kan jeg garrantere
at jeg kunne glatt ha tina en frosen And så varm var lufta ut av G-lader`n :lol:
(Blåste slangen ut av lader`n i biter å var nedi med hånda, derfor jeg vet at lufta er sykt varm)
Polo Classic wrote:En kompis kjørte med 68 hjul på G40 og logget innsugstemp, og den var sjeldent over 71 grader med FMIC (Fullgass i 20 min på motorveien)
Å der ser dere kor viktig en FMIC er, husk det er innsugstemp det er snakk om.
Post Reply