Da er jeg en av de 5wormy wrote:Hehe, ser du på felgefargetråden min, skulle man tro det er under 5 aktive.. (Kan velge 2 alternativer, 5 stemmer er brukt..)

Moderator: Moderators
Da er jeg en av de 5wormy wrote:Hehe, ser du på felgefargetråden min, skulle man tro det er under 5 aktive.. (Kan velge 2 alternativer, 5 stemmer er brukt..)
Fornuftig sagtMouh wrote:jeg er en av de som ikke har svart på spørsmålet ditt, men det er da jeg syns du skal velge det DU vil ha og ikke bry deg om det andre mener
Har ikke en nøyktig tempratur, men svaret er VARMT, ble virkeligBlackDragon07 wrote:Ingen som vet?
Ja, med den orginale skal det ikke så mye til før det er en forbedringRon wrote:Bra du skal oppgradere cooler, for den originale er virkelig bare møkka.
Takk takkRon wrote: Om du ska lakke bilen din, så ville jeg gått for original-farga du har, den var jo bare rå-fin!
Se for deg den blank å fin, uten stein-sprang å riper, nice![]()
Blir mye-mye billigere å lakkere å, inni dører osv stikker av med mange kroner.
Er ikke så varmt man skulle tro, kaldere enn tilsvarende for en turbo, men ja, den orginale intercooleren på Corrado er latterlig.Ron wrote:Har ikke en nøyktig tempratur, men svaret er VARMT, ble virkeligBlackDragon07 wrote:Ingen som vet?
overasket over den tempraturen den G-lader`n har av seg. Om man ser på hele
konstruksjon til g-lader`n så sier det jo sitt.
Men tror du det overstiger 250 grader?Polo Classic wrote:Er ikke så varmt man skulle tro, kaldere enn tilsvarende for en turbo, men ja, den orginale intercooleren på Corrado er latterlig.
Mesteparten av varmen kommer fra oljen i laderen og den naturlige friksjonene det blir når man flytter/komprimerer luft.
Nei er du gal.BlackDragon07 wrote:Men tror du det overstiger 250 grader?Polo Classic wrote:Er ikke så varmt man skulle tro, kaldere enn tilsvarende for en turbo, men ja, den orginale intercooleren på Corrado er latterlig.
Mesteparten av varmen kommer fra oljen i laderen og den naturlige friksjonene det blir når man flytter/komprimerer luft.
Regnet med at det ville ha en veldig høy temp serru, men dette var langt mindre enn det jeg trodde.Polo Classic wrote:
Nei er du gal.
Når jeg kjørte med åpen boostreturn var det ikke noe problem å holde hånden foran utblåset. Holder seg nok under 100 grader.
En kompis kjørte med 68 hjul på G40 og logget innsugstemp, og den var sjeldent over 71 grader med FMIC (Fullgass i 20 min på motorveien)
Var dette jeg mente med konstruksjon av lader`n.Polo Classic wrote:Mesteparten av varmen kommer fra oljen i laderen og den naturlige friksjonene det blir når man flytter/komprimerer luft.
Mulig på tomgang, men etter 4 runder på ACR (4km lang), å med olje-temp på 120grader, så kan jeg garranterePolo Classic wrote:Når jeg kjørte med åpen boostreturn var det ikke noe problem å holde hånden foran utblåset. Holder seg nok under 100 grader.
Å der ser dere kor viktig en FMIC er, husk det er innsugstemp det er snakk om.Polo Classic wrote:En kompis kjørte med 68 hjul på G40 og logget innsugstemp, og den var sjeldent over 71 grader med FMIC (Fullgass i 20 min på motorveien)