Skal si at Corradoen fikk fin senk bak med 100kg "dødvekt" rett over bakakslen.

Bilder/mer info kommer etterhvert som jeg får skrudd litt. Dette er bare ment som en liten "teaser"

Moderator: Moderators
Har noen forskjellige planer klare, må bare finne ut hvordan tilstanden er først. Må demontere og seOekern wrote:Sleng ut bilder og planene![]()
Ny motor bare. Min hadde ikke heeelt overbevisende kompresjon når vi testa den. Samt at den bruker litt mye olje..Kisseg60 wrote:Skal dette liksom bli turbo?![]()
Eller bare en helt strøken motor?
G60 motorer er nesten ikke verdt noe om du kjøper uten kompressor.Nicklas wrote:Min begynner å nærme seg samme stega som din, så mulig jeg må til med tiltak som degHvor mye måtte du ut med for motoren?
Ble kontaktet etter at jeg la ut en tråd i kjøp/salg..g60 wrote:kor fant du denne motoren da??
skulle hatt en eg og
Liker ikke å legge ut alt for mye navn på nettet, men han har en annonse på autodb under vestfold med deler..Morten Tangen wrote:se her ja..kjøpt i larvik skriver du...lov å spørre om hvem du kjøpte den av?
Det hadde vært strålende om jeg fikk låne bukken, ja!Kristaafa wrote:Ser jo veldig bra ut det her da, mister!
Men du skal få låne motobukk av meg, det sparer deg for mye tid når du skal skru motor.
Mulig jeg skal en tur opp i verkstedet i dag, kan plinge på deg om det blir noe.