Panserwire

Her kan du diskutere alt som har med det tekniske på Corrado'n.

Moderator: Moderators

Post Reply
Tobb

Panserwire

Post by Tobb »

Noen som har noen ide på hvordan man får opp panseret hvis wiren har røket??? :)
Kisseg60

Re: Panserwire

Post by Kisseg60 »

det er vel vanskelig å gjøre det uten å ødelegge no.
Heise opp bilen og se om man kommer til låsene på undersiden.
Kristaafa

Post by Kristaafa »

Hei Tobb, og velkommen hit.

Over til problemet ditt, enkleste er som regel å få bilen opp i front, eventuelt kjøre over en smøregrav og få tak i låsen fra undersiden.
Jeg klarte dette på min når jeg røyk wiren, men vet ikke hvordan det er å gjøre det med den fangeren du har.

Si ifra hvis du ikke har mulighet til å komme under bilen, da jeg kan være behjelplig med å skaffe plass på en smøregrav på Nykirke.

Ser fram til å få titta nærmere på bilen din en dag, ser bra ut det jeg har sett av den tidligere :)
Image
Tobb

Post by Tobb »

Hei og takk for svar. Ja er ganske vanskelig å komme til under pga front og skjørter. har noen fri dager nå på mandag og tirsdag. Så skal se hva jeg kan få gjort da. kanskje jeg har så gull at jeg får tak i wiren inne fra bilen. Viss den ikke har røket og sprettet inn. skal prøve å dra ut den svarte hylsa den ligger i. Men jeg kan jo ta kontakt med deg på mandag kanskje hvis jeg kunne trenge din hjelp. Fint at du har tilgang på et lokale med smøregrav. Men det er ingen mulighet å nå wiren fra grillen eller no?
Kristaafa

Post by Kristaafa »

Tror det er vanskelig å få tak i den igjennom grillen, men hvis den har ryki inni bilen, så er du bare et par skruer og et napp med ei tang fra å få det opp :)
Bare å si ifra det vettu :) Sender deg telefonnr mitt på PM, så kan du eventuelt sende en sæssemæss.
Image
Post Reply