Kjøpte bil i august 2009. Hadde lyst å kjøpe den sia jeg så den første gang i Lofoten. Etter en god del jobbing som nattbaker i sommer, fikk jeg råd til den. Er kjempe fornøyd med bil og blir nok å ha den en god stund fremover.
Her kommer litt info om biln:
Understell:
FK automotive coilowers
EBC turbo-groove skiver fram og bak
EBC red-stuff keramiske klosser fram og bak
Stab.stag mellom bærebruer fremme
Stab.stag mellom dempertårn fremme
Stab.stag mellom dempertårn bak
Powerflex eksosoppheng
Powerflex bakaksel foringer
Powerflex rundt hele bilen kommer etter hverdt...
Interiør:
Originalt G60
A-stolpe, målere for ladetrykk og volt. 52mm
Luftedyser i dash erstattet med målere for oljetrykk og oljetemp. 60mm
Høyre høytalerdeksel i dash modifisert for 60mm instrument for Air/fuel.
Instrumentskiver fra DDI
MOMO ratt og dørkmatter.
Shift-light
Eksteriør:
Bil lakket med Vipern Green fra Vw Iroc, med Platinum klarlakk fra Standox.
Sideruter og bakrute tonet med proff solfilm 40%.
Dørhåndtak uten låsesylindre.
Emblemfri grill fra FK
Pusser på bakluke fjernet, og hull sveiset.
Nye sorte baklykter fra ARZ tuning.
Sideskjørt fra Rieger
16x9 AEZ PARON med 215-40 Federal
Motor:
1.8 G60
Nyoverhalt topp med nye tettninger, ventilstyringer og slipte ventilseter.
Supersprint grenrør
68mm ladehjul
Custom chip
Racimex oljekjøler
BBM motorfeste i aluminium.
BBM pluggledninger
Fjernet boost-return
ISV re-route
Frontmontert intercooler
Green luftfilter i original filterboks.
Kaldluftsrør fra frontfanger og inn i luftfilterboks.
Alle pakninger og tetninger byttet
Her er noen bilder:D




Mvh Dima