Det viste seg at det var riktig del. Den gamle simringen var så mjuk blitt at jeg bare hadde
fått ut halvparten.

Tok Sigurd 20 sekunder og se når han lå under bilen der.
Ny simring på plass;
Her ser dere litt bedre hvor oljekjøler sitter;
Fløtta tutene til der hvor org. IC står;
Syns kanskje ikke de mørke løktene er så dumme alikevell. Lar dem være foreløbig hvertfall.
Igår, lørdag, hadde jeg prøveskilter. Fikk logga ca 20 mil. Motormessig fungerer det helt tipp topp.
Er meget fornøyd med tomgangen og hvordan den er og kjøre mtp kvass kam (268/276).
I starten var den meget tungstarta etter at den er blitt varm. Etter aller første kjøretur fikk jeg faktisk ikke start igjen
rett etter at jeg skrudde motoren av.Den måtte bli kald først, så starta den. Dette er dog blitt mye bedre allerede, så det går seg nok til.
P.g.a lavtemp. termostat og styring til radiatorvifta går den ganske kaldt på kjølevannet. Må motorvei o.l ligger den på 70 grader,
i litt tettere strøk med mer stopp og kjøring så snuser den på 75 grader. Er dette kanskje litt f o r kaldt ?
MFA´n blei ikke heeelt enig med seg selv ift oljetemperatur, men den ligger nok rundt 80-90 grader. (På 80 grader åpner den eksterne kjølern seg)
Har en liten film fra påkjøring til motorveien. Lå noen sinker forran oss, men vi kom da forbi
Litt kjip kvalitet da jeg tok opp med telefonen;
http://vid496.photobucket.com/albums/rr ... vjg2wg.mp4
Tok en sjekk ift lekasjer etter kjøringa igår. I dag da jeg tok den vekk har det kommet noen få dråper på den, så får sjekke opp det
neste gang jeg har ferie. Da skal jeg også ha prøveskilter og prøve den andre chippen jeg har.
Har ikke sjekke ladetrykket da jeg ikke har fått satt på en måler enda, men skal gjøre dette før neste prøvekjøring.
Burde vel egentlig hatt en bredbåndslambda for sikkerhetsskyld. Får se hva jeg gjør.
Ellers så må jeg finne ut en løsning på panserwire da denne er for kort. Noen tips ?
Skal prøve og få lufta clutch litt mer da den må heeeelt inni gølvet for at jeg skal få den i gir.
Virker ikke som den er helt som den skal være.