vel, jeg trodde ikke jeg trengte og nevne detwormy wrote:Må vel også lage til en "plate" der hvor hullet etter takluka har vært, men det er da også fullt mulig å gjøre. (På taket kan du jo bare sveise igjen takluka, men jeg tenkte på det blir jo et hull i taktrekket du må "tette" igjen, da stoffet er limt fast. Mulig det går å bare strekke det over hullet, men vet ikke om det blir noe pent...)Mouh wrote:neida, må ikke kjøpe nytt tak, det er bare å trekke det om
lyd demper.
Moderator: Moderators
Re: lyd demper.
ja.enig med det ang luft..men noe må eg gjøre..snakket direkte med webasto i tyskland i dag,og deler til det taket finnes ikke lenger..så må da sette inn en annen luke,men min e steike stor ifohold til corrado sin...
tror eg har bestemt meg for å sveise igjen takluken..så er da på jakt etter ett nytt tak..noen som har liggende å slenge??uten takluke selvsagt..hehe...
du trenger ikke nytt tak, hvis du tar ned det du har.. så limer du på noe papp/kartongpå baksiden over hullet.
det neste du trenger og gjøre er å finne noe som er ca like tykkt som det taket er laget av.. så kan du lime på dette i hullet etter takluken..
så trekker du om taket med ny filt, du må seff ta av den filten som sitter der nå..
det neste du trenger og gjøre er å finne noe som er ca like tykkt som det taket er laget av.. så kan du lime på dette i hullet etter takluken..
så trekker du om taket med ny filt, du må seff ta av den filten som sitter der nå..
lag en tråd om bilen din, så kan vi forholde oss til den... det blir så diffust når en tråd med lyd-demper som overskrift skal inneholde alt annet i tillegg