lyd demper.

Her kan du diskutere alt som har med det tekniske på Corrado'n.

Moderator: Moderators

Mouh
Über Admin

Re: lyd demper.

Post by Mouh »

wormy wrote:
Mouh wrote:neida, må ikke kjøpe nytt tak, det er bare å trekke det om ;)
Må vel også lage til en "plate" der hvor hullet etter takluka har vært, men det er da også fullt mulig å gjøre. (På taket kan du jo bare sveise igjen takluka, men jeg tenkte på det blir jo et hull i taktrekket du må "tette" igjen, da stoffet er limt fast. Mulig det går å bare strekke det over hullet, men vet ikke om det blir noe pent...)
vel, jeg trodde ikke jeg trengte og nevne det ;)
g60

Post by g60 »

ja.enig med det ang luft..men noe må eg gjøre..snakket direkte med webasto i tyskland i dag,og deler til det taket finnes ikke lenger..så må da sette inn en annen luke,men min e steike stor ifohold til corrado sin...
g60

Post by g60 »

tror eg har bestemt meg for å sveise igjen takluken..så er da på jakt etter ett nytt tak..noen som har liggende å slenge??uten takluke selvsagt..hehe...
Mouh
Über Admin

Post by Mouh »

du trenger ikke nytt tak, hvis du tar ned det du har.. så limer du på noe papp/kartongpå baksiden over hullet.
det neste du trenger og gjøre er å finne noe som er ca like tykkt som det taket er laget av.. så kan du lime på dette i hullet etter takluken..

så trekker du om taket med ny filt, du må seff ta av den filten som sitter der nå..
g60

Post by g60 »

Image
noen som vet hvorfor eller hva som er galt her?nye orginale dempere med 35mm senkefjører.så då skal det vel ikke se sånt ut??
2 cm klaring mellom dekk og hjulbue framme,men 10 cm bak...
Mouh
Über Admin

Post by Mouh »

lag en tråd om bilen din, så kan vi forholde oss til den... det blir så diffust når en tråd med lyd-demper som overskrift skal inneholde alt annet i tillegg ;)
g60

Post by g60 »

hehe.enig med du :)
skal ordne det :D
Post Reply