Page 3 of 3
Re: ladetrykk måler
Posted: 09 Apr 2009, 23:53
by Oekern
åh. hmmm.
Så da må jeg koble meg på før den "koblinga" som slangen går igjennom da ?
Altså den gule slangen som går ut fra insuget (slangen er helt til venstre for insuget, om man står forran bilen og titter i motorrom)
Men litt rart om det skal gå bensin i den slangen før koblinga, og vakum etter koblinga ?

Re: ladetrykk måler
Posted: 10 Apr 2009, 00:26
by einsereier
Oekern wrote:åh. hmmm.
Så da må jeg koble meg på før den "koblinga" som slangen går igjennom da ?
Altså den gule slangen som går ut fra insuget (slangen er helt til venstre for insuget, om man står forran bilen og titter i motorrom)
Men litt rart om det skal gå bensin i den slangen før koblinga, og vakum etter koblinga ?

den koblinga der er bensintrykksregulatoren din. er vel gjerne retur slangen som er bøy på. den som går til fuelrailen er inn og den i bunn av regulatoren er retur, den gule slangen er trykk/vakum på regulatoren for åpning og stenging, helt ok å koble måleren der.
jeg ha koblet bort alt som har med kullfilteret å gjøre å koblet meg på i bakkant av innsuget ved siden av den som går til digifanten.
Re: ladetrykk måler
Posted: 10 Apr 2009, 00:41
by Oekern
einsereier wrote:Oekern wrote:åh. hmmm.
Så da må jeg koble meg på før den "koblinga" som slangen går igjennom da ?
Altså den gule slangen som går ut fra insuget (slangen er helt til venstre for insuget, om man står forran bilen og titter i motorrom)
Men litt rart om det skal gå bensin i den slangen før koblinga, og vakum etter koblinga ?

den koblinga der er bensintrykksregulatoren din. er vel gjerne retur slangen som er bøy på. den som går til fuelrailen er inn og den i bunn av regulatoren er retur, den gule slangen er trykk/vakum på regulatoren for åpning og stenging, helt ok å koble måleren der.
jeg ha koblet bort alt som har med kullfilteret å gjøre å koblet meg på i bakkant av innsuget ved siden av den som går til digifanten.
Ja rikig.
Takk for kjappt svar.
Da kobler jeg meg til den gule slangen i mårgo