Da har jeg mer eller mindre gitt opp å prøve å få tak i en downpipe fra en RS... da di fleste bare selger hele eksosen... så har gått i det kreative hjørnet og funnet ut at jeg skal prøve å lage en sjøl som passer
da var manifolden inne og i det jeg skulle sette i turbo så fant jeg ut at det ikke var plass! actuatorn på turbo kommer borti torpedo veggen... dette var noe veldig irriterende igrunn ... noen som har noen gode forslag til løsning på dette?
Monter den på skrå du,bare forleng staget for å få det te å nå fram til "tappen" på WG.
Eneste du må tenke på er at staget går rimelig beint utifra klokka, dette for å unngå lekasje.
Du burde montere Cosworth klokke på den turbo`n om det er en RS turbo -turbo, om du kjører over 0.8
bar på den originale RS turbo klokka, kan den fort slippe, å du vil da få boost peak, det sier seg selv
at det ikke er noe sæli.. Har 2 stk Org Cosworth wastegte- klokker liggende om du vil kjøpe
en, da får du stabilt trykk. Du kan justere den mellom 0.8-1.2.
Ron wrote:Monter den på skrå du,bare forleng staget for å få det te å nå fram til "tappen" på WG.
Eneste du må tenke på er at staget går rimelig beint utifra klokka, dette for å unngå lekasje.
Du burde montere Cosworth klokke på den turbo`n om det er en RS turbo -turbo, om du kjører over 0.8
bar på den originale RS turbo klokka, kan den fort slippe, å du vil da få boost peak, det sier seg selv
at det ikke er noe sæli.. Har 2 stk Org Cosworth wastegte- klokker liggende om du vil kjøpe
en, da får du stabilt trykk. Du kan justere den mellom 0.8-1.2.
kanskje litt dumt spm... men går det ann å droppe å bruke den?
den hadde nok fått plass også
men tror jeg skal satse på den orginale ei stund framover... men braketen til hks'en.. trur du det går ann å bruke noe slikt til den orginale?