Har også montert nytt varmedeksel til drivakselen ettersom det gamle hadde knekt.

Måtte montere en slim radiator uten deksel da det ble problemer med plassen

Min venn ble ferdig med å sveise IC rør, så da rengjorde jeg dem og lakkerte dem i samme farge som Hoek motorsport innsuget.
Nå må jeg selvfølgelig ha et mindre batteri ettersom det gamle er for langt og butter i IC rør..

Bruker en kombi-ventil fra GFB. Denne kan stilles trinnløst fra 100% dump til 100% resirkulasjon av ladetrykk når man går av gassen.
Finner denne m e g e t hendig da man selv kan velge hvor mye lyd man vil ha. Base til å sveise i røret hadde dem også som var et stort pluss.

Det største batteriet jeg fant i AH som passet fysisk var på 47ah. Det syntes jeg hørtes lite ut. Hørte med tuneren og han
anbefalte et større et - så da ble det å legge det i bagasjen. Hadde fra før en 50mm2 kabel til en forsterker så den biten var veldig grei.
Lagde til en plate av trevirke med innslagsmutter og noen gjengestag for å holde batteriet på plass.

Der batteriet sitter originalt lagde til jeg en annen treplate med en fordelingsblokk.
Her er det både direkte-strøm (Kabel inn til sentralen er sikret i bagasjen) og muligheten for å legge opp med sikring.
Tuneren fant denne beleilig og var fornøyd med denne.

Kjøpte noen nye terminaler som jeg likte godt da + polen har et sikret uttak - den blir nok brukt til stereo forsterker til neste år.
De har også beskyttelses deksler som jeg syntes er bra.

Fikk så løst de 2 siste vannslangene jeg slet litt med.