Har brukt WD40 / CRC i kombinasjon med makita muttertrekker må mine bolter.
Tenker du på den elektriske eller en luftkompressor trekker?
Smurte opp i går med wd40, gjøre det i dag også så kanskje noe siver inn og løsner seg opp litt.
wormy wrote:
Varme, ja.. Og når du skal skru de ut, så ikke "ta i gradvis mer og mer", prøv å "sjokk" de løs.. Dvs, plutselig mye kraft.. Mitt tips
Tenkte på sånn liten handholdt en, men er litt redd det kan gå galt siden det er så nærme tanken
Skal prøve sjokke de løs
Tatt av gammel frontseksjon.
Plaserte oljekjøleren like bak til venstre for radiatoren og intercooleren. Skulle det bli for dårlig kjøling så plaserer jeg den der orginal ic`n stod.
Dette er noe jeg har gleda meg til å få satt inn Med denne intercooleren så blir det mye kortere rørlengde. Ny frontseksjon satt på
Har tatt ev nederste grillen fra US-fangeren og satt den på europa versjonen. Lettere å få på enn av Mangler bare leppa.
Fikk til rørene ut fra intercooler med minst mulig bøy, men inn syns jeg det ikke ble helt 100 Luftfilteret ble under røret, men får frisk luft fra undersiden
Catch-tanken plaserte jeg ved radiatoren. Litt usikker på hva jeg skal gjøre med det filteret? Forslag?
Sliter BIG TIME med å få av skruene til bakfangeren. Er nesten så d de skulle vært sveisa fast
Har smurt med wd40 i et døgn, så banket jeg litt på de. Har fått lånt en bolt-trekker som går på strøm og selv den sliter
Noen som har et mega bra tips? Får nytt eksosanlegg til uka så jeg må ha den andre fangeren på.
Nei, tenkte på en sånn liten hånholdt "blow-tourch". Men er litt redd siden bensintanken er like ved Så derfor har jeg ikke gjort det.
Noen som vet hvor man kan få kjøpt en sånn "blow-tourch"?