Nope, ingen respons enda. Eller - jeg har fått et saksnummer..Sigurd wrote:Har du hørt noe fra biltilsynet angående søknaden?

Moderator: Moderators
Nope, ingen respons enda. Eller - jeg har fått et saksnummer..Sigurd wrote:Har du hørt noe fra biltilsynet angående søknaden?
Jupp.Sigurd wrote:Hehe. Da er det bare å vente, og vente...............................
Blir nok ikke oppstart med det første desverre... Men det kommer nok!BlackDragon07 wrote:Nice![]()
Dette må du legge ut en lydsnutt av
Har lyst til å prøve på 16V-G60-Turbo.. Flere har prøvd (og feilet?) før, men jeg liker å prøve jeg også, med mine egne løsninger. Har planene klare i hodet, så får vi se hvordan de fungerer i realiteten etterhvert..ml1986 wrote:16VG60T?![]()
Eller blir det 16VT?
Boner time!wormy wrote: Har lyst til å prøve på 16V-G60-Turbo.. Flere har prøvd (og feilet?) før, men jeg liker å prøve jeg også, med mine egne løsninger. Har planene klare i hodet, så får vi se hvordan de fungerer i realiteten etterhvert..
Ja, fra hvilken leverandør i verden klarte du å få tak i det her?ml1986 wrote:Hvordan fikk du tak i de utgåtte delene?
ml1986 wrote:Hvordan fikk du tak i de utgåtte delene?
Måtte lete en god del.. Fant tilfeldigvis ut at DutchBuild i Nederland hadde étt komplett sett liggende..BlackDragon07 wrote: Ja, fra hvilken leverandør i verden klarte du å få tak i det her?
Nicewormy wrote:Godkjent søknad! Og kan bruke G60 syncro/rallye senkesett