har startet bilen nå! samtidig fikk jeg mitt 2dre barn. så da ble det garasjen igjen på corradoen. men snart så er det litt skruing igjen!
nå er den faktisk kjørbar og flyttbar med egen maskin og det er praktisk. hadde planer om og få den på veien i sommer! men jeg må "fixe" eu kontroll når jeg får laget nye skilter!
Da har jeg satt inn den gamle g60 motoren igjen for eu godkjenning og for og bruke den litt nesten lovlig. 3 år siden jeg tok skiltene av. så portet jeg g laderen. og laget lade rør til den store intercooleren. syntes den gikk ganske greit men så er det lenge siden jeg har kjørt den da har jo bare 72mm ladehjul da...men den ligger bra på bredbandslambdaen nå rundt 13 på fullgass, meste parten av turtallsregisteret.
håper det gir noen hester ekstra den portinga det er faktisk en intercooler kit til en mitsubishi evo6 stelth. alt for stor nesten ikke plass til den sto sikkert 10 kvelder bare med den fanger/intercooler driten ble bra til slutt var veldig spent på laggen med så lange 2,5 toms laderør og den svære intercooleren men med g lader var det faktisk veldig greit.