Angel Eyes

Her kan du diskutere alt som har med det tekniske på Corrado'n.

Moderator: Moderators

Guest

Post by Guest »

Hvis du skal kjøpe slike lykter ville jeg bedt de klistre på et "CAREFULL" klistremerket, siden ikke pakker alltid blir behandlet bra under transporten..Fikk heldigvis satt meg ned med mine og knotet, slik at jeg fikk festet dem, uten og ta opp glsset heldigvis :D

Så lyktene er nå montert og jeg er grisefornøyd..
Bilder legges ut på "bilen min" tråden når jeg får tatt det..
Får også Xenon lys denne uka :)

Mvh Fredrik
namk

Post by namk »

Yo.. kor e bildene :P bestilte du dem helt til høyre for €179? har en mørkegrønn rado, burde eg heller ha klar/krom bakgrunn på lyktene kanskje?
Vr6

Post by Vr6 »

namk wrote:Yo.. kor e bildene :P bestilte du dem helt til høyre for €179? har en mørkegrønn rado, burde eg heller ha klar/krom bakgrunn på lyktene kanskje?
Legg ut bilder av bilen din da? Jeg har montert klarglass med chrome på min og ble veldig fornøyd hvertfall 8) Venter bare på klarglass til blink og grøftelys nå. Det er bestilt :D
namk

Post by namk »

Image
Image
Image

Tror eg vil gå for klare frontlykter (angel eyes) + klare krystall baklykter.. Det finnes vil ingen andre kule uoriginale frontlykter? Fyrer dere opp bilder forresten? :)
namk

Post by namk »

Hmm.. ka e forskjellene mellom de angeleyesene til €179 og den til €259 der på http://www.typ-17.de.. noen som vet?
Vr6

Post by Vr6 »

Noen som vet hva slags pære det er som sitter i hovedlysa (nærlysa) ?? Det er et helvete å få byttet med vr6 motoren, må ha ut hele lykta :roll:
Kisseg60

Post by Kisseg60 »

vill tipping så tror jeg det er h1 pære.! Orginalt sitter det en h4! og h1 i fjernlys om jeg husker riktig.!
Men lykta ut er ikke no stress! 2 skruer på toppen og en bak som du tar gjennom ett hull i front platen! 2 mins jobb!
Vr6

Post by Vr6 »

Ok, får satse på at det er h1 pæra da. Jeg må ha av grillen også, så det går fort et kvarters tid hvertfall :)
Post Reply