Motoren er en 2,0l 16v motorkode 9A
gått ca 200000 når jeg kjøpte den. kjørt kanskje 30 mil etter ombyggning
Den starta og gikk som ei klokke før jeg tok den ut men hadde ikke efekten av at det var turbo på den da jeg ikke hadde optimal chip på den
Det som er gjort med motoren:
samtlige pakninger byttet
nye råde og veiv lagre
dreid ned stempler for og få annen komp
nye stemmpelringer
440 dyser
3,5 bar fpr
kappet s2 manifold
s2 turbo
s2 wastegate
sveist oljeretur på bunnpanne
arp bolter på topp
custom innsug med org g60 gassspjeld
downpipe passer på corrado sikkert ikke store modifikasjonen for at den passer på andre biler
mangler starter
Pris: 15.000kr
![Image](http://i23.photobucket.com/albums/b381/lunebo/IMAG0043.jpg)
![Image](http://i23.photobucket.com/albums/b381/lunebo/IMAG0042.jpg)
![Image](http://i23.photobucket.com/albums/b381/lunebo/IMAG0049.jpg)
![Image](http://i23.photobucket.com/albums/b381/lunebo/IMAG0048.jpg)
![Image](http://i23.photobucket.com/albums/b381/lunebo/IMAG0047.jpg)
![Image](http://i23.photobucket.com/albums/b381/lunebo/IMAG0046.jpg)
![Image](http://i23.photobucket.com/albums/b381/lunebo/IMAG0045.jpg)
![Image](http://i23.photobucket.com/albums/b381/lunebo/IMAG0044.jpg)
![Image](http://i23.photobucket.com/albums/b381/lunebo/29112009027.jpg)
![Image](http://i23.photobucket.com/albums/b381/lunebo/IMAG0051.jpg)
![Image](http://i23.photobucket.com/albums/b381/lunebo/IMAG0050.jpg)