etter min kunnskap i bra stand. Lader bra ifølge MFA, og ifølge trykkmåler 0.6-0,7
 etter min kunnskap i bra stand. Lader bra ifølge MFA, og ifølge trykkmåler 0.6-0,7  står i bilen nå, og tar den ikke ut om jeg ikke får et OK bud
 står i bilen nå, og tar den ikke ut om jeg ikke får et OK bud  selges da jeg skal bytte motor til no vassere
 selges da jeg skal bytte motor til no vassere 
Moderator: Moderators
 etter min kunnskap i bra stand. Lader bra ifølge MFA, og ifølge trykkmåler 0.6-0,7
 etter min kunnskap i bra stand. Lader bra ifølge MFA, og ifølge trykkmåler 0.6-0,7  står i bilen nå, og tar den ikke ut om jeg ikke får et OK bud
 står i bilen nå, og tar den ikke ut om jeg ikke får et OK bud  selges da jeg skal bytte motor til no vassere
 selges da jeg skal bytte motor til no vassere 

hvordan måler jeg tetningslister?
 hvordan måler jeg tetningslister?Med skyvelær, helst digitalt.magnarbore wrote:er så vanskelig å komme til da denne fortsatt er montert i bil, men skal gjøre et forsøkhvordan måler jeg tetningslister?

derfor det står i posten at den selges om jeg får et OK bud
 derfor det står i posten at den selges om jeg får et OK bud  blir nok ståendes i bilen
 blir nok ståendes i bilen 
 på tross av alt dette så lader den bra, både via MFA og ladetrykksmåler. Men garanterer ikkeno da jeg overhodet har noen som helst peiling på g-ladere
 på tross av alt dette så lader den bra, både via MFA og ladetrykksmåler. Men garanterer ikkeno da jeg overhodet har noen som helst peiling på g-ladere  selges kun om jeg får riktig pris, ellers så kan det være
 selges kun om jeg får riktig pris, ellers så kan det være  skal bygge om til vr6 så kan også ta motor i bytte:)
 skal bygge om til vr6 så kan også ta motor i bytte:)