skal gå over alle boltene 4 ganger, først skal alle skrus til med 40nm, så med 90nm, så skal du skru til bolten ytterligere 90 grader, og så enda 90 grader til.
Mouh wrote:skal gå over alle boltene 4 ganger, først skal alle skrus til med 40nm, så med 90nm, så skal du skru til bolten ytterligere 90 grader, og så enda 90 grader til.
i følge corrado manualen min så er de først 40nm så 60 nm så 2 gonge 90 grade. såfall de ej har gjort når ej he skifta topppakning.
men skal så klart strammast i rekkefølge også fra 1 til 10
Mouh wrote:skal gå over alle boltene 4 ganger, først skal alle skrus til med 40nm, så med 90nm, så skal du skru til bolten ytterligere 90 grader, og så enda 90 grader til.
i følge corrado manualen min så er de først 40nm så 60 nm så 2 gonge 90 grade. såfall de ej har gjort når ej he skifta topppakning.
ja det er klart, jeg hadde et lite illebefinnende når jeg skrev
ja det er klart, jeg hadde et lite illebefinnende når jeg skrev
hehe;) meina også der sto at du kunne ta en 180 grade i stede for 2 * 90grader også
Du kan ikke ta de ekstra gradene med moment nøkkelen - om jeg skjønt deg rett
moment nøkkelen klikker på NM den er instillt på, og du bør ikke dra den de gradene videre du skal ha - bør evt gå på med en vanlig nøkkel og en grade "skive" eller hva det nå heter