Kjøper kalipere gjennom jobben. Normal utsalgspris er vel 1300kr per stk for nye kalipere (ikke innbytte). I tillegg trenger du andre bremseslanger bak. Stålomspunnede Mk2->Mk4 slanger koster 450,-glennern wrote:Kult å se litt updates og hvor mye $ som brukersHvor kjøpte du mk4 kalipterene og hva kosta de?
Bruker du original sadel og standard skiver?
Jeg må bytte bak selv så vurderer det samme?
Bruker orginal sadel som jeg skal gnikke litt på og få i fin stand og Black Diamond slissede/borede skiver..

226mm skiver bak er standard..?BlackDragon07 wrote: Kunne tenkt meg og satt 228mm skiver på bak også.
Noen som vet om det er en stor jobb?
239 er den enkleste oppgraderinga, men da trenger du Golf Rallye sadel.. Som koster en del.. Godt over 1000lappen ny mener jeg det var - og de er ikke så enkelt å finne brukt vil jeg tro. Kanskje andre biler du kan bruke fra, da..

Hvis du mente å skrive 280mm skiver bak, så er det enkleste å bygge om til 5 bolt. Finnes ikke 4 bolt bremseskiver bak i så stor størrelse etter hva jeg har skjønt. Alternativt å borre opp nye hull i en 5bolts skive..
Tenkte på Black Diamond skivene. De orginale koster jo ikke mange hundrelappene om man har litt rabatt..BlackDragon07 wrote: Tar du en ringerunde så får du de til halvparten(hvis det var orginale skiver du mente?!)