Vel.. Alt av pakninger du eventuelt demonterer. Den eneste andre du strengt tatt trenger å ta av er ventildekslet og eksosmanifold/downpipe pakning. Ville også bytta pakningene mellom eksosmanifold og toppen når jeg først er i gang, samt innsugspakning.
Hvis du først bytter toppakning ville jeg sterkt vurdert å bytte ventilløftere og overhale toppen også. Ventiltettningene er f.eks. ikke helt tette etter 20 år... Men det spørs på hvor mye du har tenkt å legge i det..
Husk å notere hvilket "kamlager/kambukk/hva det heter" som står hvor, og hvilken vei. De bør nemmlig monteres på samme plass igjen.
Husk også at du må skru av/på toppen i riktig rekkefølge.
Når det gjelder jobben er det overraskende lett. Vel, er nok en del trangere med motoren i bilen (spesielt det å løsne eksosmanifold fra downpipe), men utenom det er det ganske rett fram.
En guide her forresten. Det er til en golf 1.8, men det er jo stort sett samme motor..
http://forum.vwaudi-club.no/showthread. ... ost1471581