Da har jeg endelig fått med en corrado, og blitt medlem her jeg også, får håpe jeg får en god opplevse

Hentet akkurat corrado fra etne idag, kjørte fra skien, brukt 12 timer akkurat ca!

NYDELIG tur over fjellet der!
Da var vi hjemme fra tur på fjellet, og litt kjøring i byen med mer eller mindre varierende turtall

Veldig fin tur å kjøre opp, gikk fortere enn forventa

Når jeg kom opp, var det litt flere feil enn jeg visste om, div rust, passasjerdør kan ikke åpnes fra utsiden, elektriske stolene funket ikke(bryter var vekk), panel i bakluka var vekk, og div småting

Annet enn det er jeg veldig fornøyd med hvor hissig og hvor morsom den er å kjøre!
Lader 0,7 bar
Oljetrykker lå på ca 2, vet ikke om dette er normalt jeg, så forøvrig ikke at den steg eller sank, det skal den vel?

Blei litt forvirra over kjørekomputeren, fant ikke ut hvordan man stilte klokka

Den greia rett etter klokka lurer jeg på hva er. Og temp på olja viste bare streker, med litt hard kjøring og leking på vei hjem, der vi sparte 1 time ca, så brukte vi 0.8 på mila ca, syntes ikke det var så galt

Ble eu-godkjent dagen før jeg henta den

Begge el ruter funker, annet enn passasjerside som ikke kan taes ned hvis man er passasjer, det må gjøres fra førersiden

Soltak funker!

Par knapper jeg ikke vet helt hva er til, surrer med hvordan lysa funker ordentlig, de vil ikke slå seg av når tenningen går av, så må hele tida huske bryteren, er litt tungvindt.
Var litt skumle lyder vi fant ut av på vei hjem også, bl. annet, når vi ga gass, og slapp fort, så kom det et dunk, fra under gulvet foran, styret piper veldig når man vrir det til siden hvis man står stille, noen som vet hva det kan være?
Er også litt ekstra motorkraft i den

Er chippa, samt mindre ladehjul, minste som var sa han, visste ikke størrelsen nøyaktig. 3" eksos, koni justerbare dempere, sinterclutch var av en eller annen grunn montert, så er veldig kuk å bli vant til, men dritgøy å kjøre, slipper på tørr asfalt, motoren har ingen ulyder, olja så fin ut og alt

Er også helårslisser på, da sommerdekkene hadde fått ett flatt dekk, må jeg finne noen nye

Helårsdekka går borti kanten når man svinger brått, gnir fæææælt!
Var alt for denne gang, kommer vel flere oppdateringer underveis! Halvannen mnd til lappen, så mye jeg kan få gjort, spørs bare om pengene strekker til! Brukt alt på bilen nå