Ellers sier jeg "go4it" på felgene, at eikene går innover er jo ikke et minus, blir jo bare mer kant av det!

Moderator: Moderators
Will doEirik wrote:Jon hadde disse felgene i hvit før! Hør med han!
Ja du sier noe der.Kristaafa wrote:Skru av dynamobraketten din, puss og lakk. Gjør seg mye bedre enn en sånn rustbrun sak som står midt i tryne på deg når du åpner panseret![]()
Ellers sier jeg "go4it" på felgene, at eikene går innover er jo ikke et minus, blir jo bare mer kant av det!
jonasfritsch wrote:Er det forresten noen som kjenner til de felgene her ?
Jeg har bare modell nr på de, som er SA05, søker jeg på det kommer det opp bare dekk.
Oekern wrote:Will doEirik wrote:Jon hadde disse felgene i hvit før! Hør med han!
Hadde sagt ifra til de som gjorde joben og bedt de gjøre den ordentlig.wormy wrote: Prøvd å "klage" til de som gjorde jobben? Om toppakningen har gått allrede, er noe feil. Om toppen er sprekt burde de vel funnet ut det når de bytta pakning?
jon wrote: bil på stylter, eier på ecstacy![]()
Jeg klaga på arbeidet, men han fikk ikke gjort noe med det hevdethan.wormy wrote:Bytt eventuelt topp/toppakning selv mener nå jeg.. Men jeg er kanskje ikke det beste eksemplet på det å gjøre ting selv..
Men det er jo veldig kjipt om det er det som har skjedd da.
Prøvd å "klage" til de som gjorde jobben? Om toppakningen har gått allrede, er noe feil. Om toppen er sprekt burde de vel funnet ut det når de bytta pakning?
Ny kam = ny chip. Da bør du også påkoste deg dyser som passer til chip'en. (Tror jeg..)Oekern wrote:Jeg klaga på arbeidet, men han fikk ikke gjort noe med det hevdethan.wormy wrote:Bytt eventuelt topp/toppakning selv mener nå jeg.. Men jeg er kanskje ikke det beste eksemplet på det å gjøre ting selv..
Men det er jo veldig kjipt om det er det som har skjedd da.
Prøvd å "klage" til de som gjorde jobben? Om toppakningen har gått allrede, er noe feil. Om toppen er sprekt burde de vel funnet ut det når de bytta pakning?
Ang sylinderservice skal jeg høre om teorien/påstanden til han jeg snakka med virker fornuftig for dem !
Skal skru selv gitt. Skal endel til før jeg gidder og søle bort penger på verksted igjen..
Får heller stille flaue spørsmål til dere, klundre, feile og lære samt prøve og få til det selv først !
Og så slo denne tanken meg;
Når jeg først skal drive med toppen og slikt, så hadde det jo ikke vært feil med ny kam, løftere og ventiler
Er det noe anna snacks jeg kan bytte i samma slengen?