Kristaafa wrote:Gratulerer med nye felger wormy!

Jeg skal rulle mine hjulbuer etterhvert, kanskje vi skal prøve å få samkjørt det?
Takk, takk. Må forhøre meg litt rundt om hvem som driver med det. Hørte noe rykter om en i Porsgrunn, men hadde håpa det var noen nærmere.
Evt. kan jeg få en som har jobba som oppretter/lakkerer til å ta det, men han har ikke riktig verktøy. Han mente det beste egentlig var å kutte kanten, tette med tec7/karosserilim eller noe oppi der, og sveise det igjen.. Det var det de var pålagt å gjøre på Bertel O. Steen når han jobba der sa han, for å unngå rust. Ikke at de utvida hjulbuer noe særlig der, men om det var en skade eller noe. Men jeg er redd for å (la noen) kutte i Corradoen..
Forøvrig avbalansert bakhjula nå. De så ikke så ille ut, og er klare til bruk. Må forhøre meg litt om priser/ventetid på å få retta forfelgen(e). Ikke noe synlig kast/skade i de, men de er ikke helt runde på innsida. Den ene er ganske ille egentlig, den andre er relativt grei. Men skal jeg først rette en, og kanskje bytte dekk, kan jeg like godt passe på at begge to er runde. E18 motorsenter mente det kosta 400-600kroner per felg, litt avhengig av omfang.
Bør være en helt grei rett-fram jobb, men hørt ulike ting om ventetider på slikt arbeid.
Er jo en grunn til at jeg fikk de billig; fikk oppgitt av kjøper at de trengte litt stell. Men tror det kan bli bra om jeg får plass til felgene bak