BlackDragon07 wrote:Er ikke tilhenger av for mye styling, men må si at dette eksemplaret var/er smoooooth
ER
Den Norske Regjering har funnet en universal løsning på alle problem.
De avgifterbelegger problemene; for da er det ikke lenger problem, men inntekter.
Da fikk jeg brukt bilen en dag med nye "sko" før motor begynte å kødde
Ingen komp. i sylinder nr 3.
Toppen er ute og levert til Ski Motor Verksted. Trolig en ventil som er brent. Håper jeg.
Stempel og vegger ser bra ut.
Rekker nok ikke montering før BugRun. Så G-Lader setter vi bilen til Torpern for anledningen
Glenn Ønsker meg ny Corrado :-/ Medlem av eldrerådet
Nå må du slappe av da...kan ikke gjøre alt på en gang vettu
Har planer, men motor og bremser skal funke skikkelig før jeg gidder å starte med det visuelle...
Lista er lang den...
Glenn Ønsker meg ny Corrado :-/ Medlem av eldrerådet
Problem funnet!
Ventilfjær knekt
Kjøpt doble forsterka fjærer fra BBM som tåler høyt turtall over 7000RPM. Flaks for meg at Daniel hadde de liggende
Da er det bare å håpe at Ski Motorverksted klarer å bli ferdig med toppen før helgen så jeg får bilen min hjem igjen.
Glenn Ønsker meg ny Corrado :-/ Medlem av eldrerådet
Trodde de orginale holdt relativt lenge jeg, men..
Siden du var vel ingen ekstrem turtallsperson når du hadde 65mm hjul?
Bra at det var såpass enkelt, da
- 91 Corrado - 4wd-prosjektet
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
Da begynner vi å nærme oss mål
Gjenstår et par bolter som må byttes, G-lader, samt sjekk av væsker.
Blir G-lader fortsatt dessverre da Lysholm enda ikke er mottatt.
Takker til Cato nok en gang for hjelpen. I full sving
Glenn Ønsker meg ny Corrado :-/ Medlem av eldrerådet