Blei verken bilder, film eller lyd av noe som helst igår, det får komme seinere.Mouh wrote:så bra!!!!
grattis !!
men hvor er filmen ??

Moderator: Moderators
Blei verken bilder, film eller lyd av noe som helst igår, det får komme seinere.Mouh wrote:så bra!!!!
grattis !!
men hvor er filmen ??
Grattis!Kristaafa wrote:It's alive!![]()
![]()
1.2barKristaafa wrote: Lader nå rundt originalt, men når jeg får plukket av den litt småfeil, og får litt skikkelig programvare, så regner jeg med at det blir å legge seg rundt 1.2bar.
Var oppe å lukta på kiloen i helga (feil på boostkontrolleren gjorde at den lada litt for mye), og første gangen hoppet det av en trykkslange, men detta kan bli skummelt gøy!
Har dessverre ikke hatt tid (eller penger) til å holde på med bilen etter Våler, så jeg har ikke rukket å kikke noe mer på det.BlackDragon07 wrote:1.2barHørtes skummelt gøy ut
![]()
Blitt kvitt barnesykdommene?
Det var jo dårlige nyheterKristaafa wrote:Bilen har vært på EU, og kjip verkstedskar gjorde at det ser dårlig ut mtp banekjøring denne sesongen.
1 stk enerfeil, og 8 stk toere blei resultatet, det meste ganske greit, men forevisning på biltilsynet for godkjenning av ombygging var ikke hva jeg håpet på.
Ordner "seg" mener du vel pappa...glennern wrote:Oi sann, så kjipt....håper det ordner deg!