geewee wrote:
Du må ut med hele instrumenthuset, åpne dette og skifte pærene fra baksiden. Forholdsvis fort gjort. Det som er mest plagsomt er å få speedometervaieren ut og inn igjen.
BlackDragon07 wrote:
Ja den nummer 6 der ja(og 8 og 9 hehe). Var jo ikke gæern pris heller
Har mye bra på den nettsiden der Tror de skal få en registrering der ja
Jepp, masse rart der.
Du får si ifra om du skal bestille noe, mulig jeg trenger en eller to småting til
- 91 Corrado - 4wd-prosjektet
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
Tenkte jeg skulle bestille den rs-outlet`n og nr 6, 8 og 9
Den vinkel forskellen på rs og rsr, har den mye og si på flow`n?
Hvilke ting tekte du på å bestille?
Hmmm...Nå er det noen år siden jeg gjorde det sist. Men det blir naturligvis lettere om du tar av rattet. Deretter tar du av dekselet som går "rundt" selve instr.huset ( det som har riller som samler støv). Løsnes ved å skru ut skruene under de små hjørnedekslene. Så mener jeg å huske at det er en skrue i overkant av selve huset (var dette på A4'en kanskje?) som gjør at det kan "tiltes" opp og ned i holderne sine. En holder på hver side. For å komme til speedometervaieren vipper du huset ut av venstre holder; på denne måten får du plass til venstre hånd på baksiden for å jobbe med tilkoblingene. Etter at de har kommet løs er det bare å lirke huset forsiktig ut. Motsatt rekkefølge ved innmontering.
Løsningen fra en annen som hadde problemer med dashbord-lys..
Got the dash lights working!! It was indeed a hair line crack on a fuse, which shorted due to dodgey sterio wiring. Will try a replacement spoiler box, thanks!!
wormy wrote:Løsningen fra en annen som hadde problemer med dashbord-lys..
Got the dash lights working!! It was indeed a hair line crack on a fuse, which shorted due to dodgey sterio wiring. Will try a replacement spoiler box, thanks!!
Hair line crack on a fuse?! En sikring som ser hel ut, men faktisk ikke er det?
Jeg har byttet alle sikringene med nye så da burde jo det være ok? Ikke byttet de 2-3 som sitter over relene.
Ikke sjekket relene, usikker på hvilket rele som det lyset går på.
Da er bilen eu-godkjent
Kun to 1`n feil.
Høyre kalipper bak, så da bytter jeg begge.
Fremre stab.stag, skal sette på eibach stab.stag kitt/sett når jeg får kjøpt det.
Så nå skal jeg ta av frontfangeren, sjekke for lekasjer mellom lader og intercooler, plassere intercooleren foran.
Skal legge ut bilder etterhvert som ting blir gjort