Media

Har du noe du vil si utenom Corrado, da gjør du det her.

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
Oekern
Moderator
Posts: 2228
Joined: 14 May 2008, 15:15
Location: Maura
Contact:

Media

Post by Oekern »

Ettersom jeg er utnent til media dude her på forumet, så tenkte jeg og legge ut litt bilder og filmer som jeg har arbeidet med tidligere i mitt liv.

Først tenkte jeg og vise noen bilder. De aller fleste bildene er tatt på fritid, men også noen er tatt på jobb og noen andre til skoleprosjekter.Men i hovedsak på fritid. Som dere sikkert ser har jeg ingen erfaring med bil bilder, så det blir artig med tia og se om jeg klarer og utvikle meg noe på dette området.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Jeg har også VÆRT MED og laga noen filmer på skolen. VÆRT MED, viktig ord. Jeg har på langt nær lagd disse selv. Det jeg har hatt ansvar for på disse filmene er i hovedsak lyd og kamera vinkler. Men har også kommet med inspill til han som har redigert om hvordan det kan bli.

Linker:
http://www.youtube.com/watch?v=smP0rZ-i1rE
http://www.youtube.com/watch?v=QPpenS1gGc8

Og ja, jeg både veit og er klar over at det er noen filmfeil i disse filmene ! hehe
Last edited by Oekern on 01 Jul 2008, 12:16, edited 1 time in total.
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
User avatar
Eirik
Posts: 358
Joined: 23 Jan 2008, 22:03
Location: Nedre Eiker
Contact:

Re: Media

Post by Eirik »

Liker bildene dine veldig godt deg!
Du er flink!
Den Norske Regjering har funnet en universal løsning på alle problem.
De avgifterbelegger problemene; for da er det ikke lenger problem, men inntekter.

Stolt 2L 16V eier! =D
Kristaafa
Posts: 725
Joined: 19 Jun 2007, 09:44
Location: Horten

Re: Media

Post by Kristaafa »

Likte ikke helt at ford har begynte å kopiere Volkswagen reklamer :P , men ellers var det mye bra :)
Image
User avatar
Oekern
Moderator
Posts: 2228
Joined: 14 May 2008, 15:15
Location: Maura
Contact:

Re: Media

Post by Oekern »

Hehehehe ! Jo, det er litt historik bak den reklamen der skjønner du. Det var meningen og lage en Corrado reklame, med min bil. Vi hadde alt klart, Loacation, vinkler, oppsett, rekkefølge og alt mulig ! Men så skjedde jo detta med varmeregisteret mitt, så da blei det bare Focus jall :P Og da var Dead line på levering ganske tett på, så da blei det litt Copy fra Youtube :P hehehe ! Noe som lærerne såklart ikke visste, så da blei det en 5+ :)
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
User avatar
Oekern
Moderator
Posts: 2228
Joined: 14 May 2008, 15:15
Location: Maura
Contact:

Re: Media

Post by Oekern »

Lager litt mer liv i denna tråden med noen bilder fra Powerdrift. Fra søndag 14/6

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Post Reply