STP fuel injector

Her kan du diskutere alt som har med det tekniske på Corrado'n.

Moderator: Moderators

Post Reply
_DENON_
Posts: 83
Joined: 21 Jul 2007, 18:29
Location: Halden

STP fuel injector

Post by _DENON_ »

Idag var bilen verre enn før når det gjelder rykking.....ga på i 2 og 3 gir og bilen ville ikke dra på. den holdt tilbake jævla møkk. nei jeg stikker innom en bensinstasjon og fyller opp mer bensin på bilen og sjekker hva de har av møkk man heller i tanken,gikk for den svarte flasken som heter STP injector rens for alle typer innsprutningsmotorer og renser dyser og hjelper mot ujevn gange, det dette gjør er at den renser hele drivstoffsystemet dysene og alt. det var sikkert dysene mine som ikke sputet nok bensin til motoren, jeg slengte på en flaske og kjørte bilen varm før jeg sa helvete heller og dro den seriøst ut på gira. kjørte en 15 min tid og dro på her og der;) til syvende og sist så hjalp den jævla dritten helt syyyykt bra,jeg kan ikke merke problemet lenger, og håper bilen er like bra imorgen,om det er bra for bilen vet jeg faen ikke, men står jo mye bra om dette produktet på nettet og at det er helt ufarlig tilsetning, den bare fjerner sånn gammel film som legger seg i drivstoffsystemet, kommer ikke til å fylle dette ofte, men kan sikkert ikke skade med en flaske i ny og ne. produktet funka ihvertfall for meg



nå gikk den som den skulle igjen. jiiiiiiiiiha ;)
Terje Henriksen
Post Reply