YES YES YES fant feilen idag
Posted: 24 Nov 2007, 16:02
Jævla vannlekasjen i bilen er funnet.Det var den berømte pakninga rundt løv filteret som varmorken og ikke lenger elastisk. Far min helte vann rundt filteret og jeg stod under ved passasjer siden og derja, der fikk jeg vann midt i trynet. Fyfaen ass. jeg har slitt assen av megfor å finne denne feilen, men endelig så skal feilen utbedres, takk til dere for tipsene, greit å ha corrado folk man kan få hjelp av. så nå skal jeg få bilen i top shape igjen. Hater snø og møkkavær, bruker corran hele året, og jeg har ikke noe garasje enda heller. Kjipt å se bilen stå i all møkka vær. men jeg må få meg en garasje så fort som jeg kan, skal ta vare på lakken og vil ikke ha noe form for rust. den er rustfri idag og det skal jeg få den til å være framover også.
takk folkens
corrado is the best;)
takk folkens
corrado is the best;)