Page 1 of 1

YES YES YES fant feilen idag

Posted: 24 Nov 2007, 16:02
by _DENON_
Jævla vannlekasjen i bilen er funnet.Det var den berømte pakninga rundt løv filteret som varmorken og ikke lenger elastisk. Far min helte vann rundt filteret og jeg stod under ved passasjer siden og derja, der fikk jeg vann midt i trynet. Fyfaen ass. jeg har slitt assen av megfor å finne denne feilen, men endelig så skal feilen utbedres, takk til dere for tipsene, greit å ha corrado folk man kan få hjelp av. så nå skal jeg få bilen i top shape igjen. Hater snø og møkkavær, bruker corran hele året, og jeg har ikke noe garasje enda heller. Kjipt å se bilen stå i all møkka vær. men jeg må få meg en garasje så fort som jeg kan, skal ta vare på lakken og vil ikke ha noe form for rust. den er rustfri idag og det skal jeg få den til å være framover også.


takk folkens

corrado is the best;)

Posted: 24 Nov 2007, 16:07
by Kisseg60
så br! gratulerer.!
Bare å få tørka opp skikkelig så det ikke kommer mugg!
1 dag for mye med tørking er bare bra!

Posted: 24 Nov 2007, 16:11
by _DENON_
Kisseg60 wrote:så br! gratulerer.!
Bare å få tørka opp skikkelig så det ikke kommer mugg!
1 dag for mye med tørking er bare bra!



jepp kisseg60 jeg har ikke orket å gjøre alt ferdig idag,men har tatt ut alt av matter og lydisoleringsmatter og alt for å tørke de godt, så nå er teppet det eneste som er i bilen nå. skal tørke alt godt og få det bra. digg å finne feilen, har slitt med masse dugg i bilen. og greit å få bilen bra igjen ass


add meg på msn a

alainses@hotmail.com

Posted: 24 Nov 2007, 17:06
by Kisseg60
deilig når man finner feil ha!
Ædda også! :wink:

Posted: 24 Nov 2007, 17:33
by acoupe
Ble litt produktiv den samtalen vi hadde på msn i dag ja? :)