The Black Emperor
Moderator: Moderators
Re: The Black Emperor
Har du AN10 slanger, så trenger du bare en ny oljekjøler med AN10 tilkoblinger - det er det greieste.
Alternativt får du overganger til AN10 fra NPT (og BSP?).
Alternativt får du overganger til AN10 fra NPT (og BSP?).
- 91 Corrado - 4wd-prosjektet
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
-
- Posts: 2349
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: The Black Emperor
Høres bra ut Men hvordan vet jeg at det er det jeg har? Hvordan måler jeg det?wormy wrote:Har du AN10 slanger, så trenger du bare en ny oljekjøler med AN10 tilkoblinger - det er det greieste.
Alternativt får du overganger til AN10 fra NPT (og BSP?).
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
Re: The Black Emperor
Må fysisk sjekke..
Har du mulighet til å legge ut bilde av tilkoblingen f.eks.?
Har du mulighet til å legge ut bilde av tilkoblingen f.eks.?
- 91 Corrado - 4wd-prosjektet
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
-
- Posts: 2349
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: The Black Emperor
Skal få lagt ut, men jeg får ikke opp panseret??wormy wrote:Må fysisk sjekke..
Har du mulighet til å legge ut bilde av tilkoblingen f.eks.?
Den løser kun ut på den ene og ikke den andre. HAr egentlig vært litt kranglete etter jeg satte på lista av uviss grunn.
Noen som har noen bra tips til hvordan jeg kan få det opp?
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
Re: The Black Emperor
Press opp og ned på den siden det ikke går opp, samtidig som noen drar i spaken. Alternativt prøv å få tak i wieren nede ved spaken (må nok fjerne dekslet), og dra i den med tang. Den har nok strekt seg bittelitt. Jeg ville smørt opp "låsene" på begge sider, og strammet wieren litt..BlackDragon07 wrote: Skal få lagt ut, men jeg får ikke opp panseret??
Den løser kun ut på den ene og ikke den andre. HAr egentlig vært litt kranglete etter jeg satte på lista av uviss grunn.
Noen som har noen bra tips til hvordan jeg kan få det opp?
- 91 Corrado - 4wd-prosjektet
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
-
- Posts: 2349
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: The Black Emperor
Takk for tips wormy
Har prøvd det, men no go
Men er kanskje en anelse slakk, mulig det er det som skaper problemet.
Har straks ferie så da har jeg litt mere muligheter for feilsøking og demontering av deler
Er litt inne på tanken på å sette inn igjen en g-lader...
Er veldig moro med lyden fra en turbo som blåser så fort man går av pedalen eller slakker av.
Men det er fortsatt ikke kompressor...
Har fortsatt chip og hjerne så muligheten er der
Vurderer å kjøpe "brand new" med rs2 porting fra bar tek.
Har prøvd det, men no go
Men er kanskje en anelse slakk, mulig det er det som skaper problemet.
Har straks ferie så da har jeg litt mere muligheter for feilsøking og demontering av deler
Er litt inne på tanken på å sette inn igjen en g-lader...
Er veldig moro med lyden fra en turbo som blåser så fort man går av pedalen eller slakker av.
Men det er fortsatt ikke kompressor...
Har fortsatt chip og hjerne så muligheten er der
Vurderer å kjøpe "brand new" med rs2 porting fra bar tek.
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
-
- Posts: 2349
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: The Black Emperor
Fått opp panseret, noe som var skikkelig digg. Justerte wiren inn ca 1 cm, så bra tips wormy.
Ikke fått sjekka om vifta går på begge hakk, har en lekkasje i blend slangen som trøblete ting litt til.
mere feilsøking imorgen
Ikke fått sjekka om vifta går på begge hakk, har en lekkasje i blend slangen som trøblete ting litt til.
mere feilsøking imorgen
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
- JohnnyCorrado
- Posts: 487
- Joined: 27 Feb 2010, 04:26
- Location: Rygge og Jessheim
-
- Posts: 2349
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: The Black Emperor
Tror jeg har funnet kilden til problemet med ujevnt ladetrykk. Etter å ha lest på det her så sies det at det beste er å ha kortedt mulig ledning mellom turbo og boostcontroller. Her så satt det en forgrener også til en boostcontroller. Det skaper en "forvirring" og igjen så blir det ujevnt trykk.
Ble en helt annen hverdag
angående å få testa vifta Johnnycorrado så må jeg lade opp et batteri og teste det på delebilen, på min så er den kontakten helt gjort om desverre
Ble en helt annen hverdag
angående å få testa vifta Johnnycorrado så må jeg lade opp et batteri og teste det på delebilen, på min så er den kontakten helt gjort om desverre
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
- JohnnyCorrado
- Posts: 487
- Joined: 27 Feb 2010, 04:26
- Location: Rygge og Jessheim
Re: The Black Emperor
Allright!
Hvis ikke vifta sitter i bilen, så kan du jo bare kjøre den rett på batteriet
Hvis ikke vifta sitter i bilen, så kan du jo bare kjøre den rett på batteriet
2001 Audi S4 Avant
-
- Posts: 2349
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
-
- Posts: 2349
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: The Black Emperor
Da er endelig bakfangeren av
måtte sveise på muttere for å så bruke en bolttrekker for å få av fa....skapet.
Bilder kommer
Men jeg dro opp hånbrekket fpr hardt sånn at den henger på høyre kalipper bak. Ironisk så er det den jeg bytta nylig.
Hvordan kan jeg få slakka på wiren?
måtte sveise på muttere for å så bruke en bolttrekker for å få av fa....skapet.
Bilder kommer
Men jeg dro opp hånbrekket fpr hardt sånn at den henger på høyre kalipper bak. Ironisk så er det den jeg bytta nylig.
Hvordan kan jeg få slakka på wiren?
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
-
- Posts: 2349
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: The Black Emperor
Noen bilder fra gårsdagens økt
Og ENDELIG så var rieger fangeren av
Så da kan jeg omsider få eksosanlegget helt ferdig
Skal få kjøpt noen rustfrie M10x33 skruer senere idag og få satt på orginale bakfangeren
Noen som vet hvordan jeg får slakka på håndbrekkwiren?
Og ENDELIG så var rieger fangeren av
Så da kan jeg omsider få eksosanlegget helt ferdig
Skal få kjøpt noen rustfrie M10x33 skruer senere idag og få satt på orginale bakfangeren
Noen som vet hvordan jeg får slakka på håndbrekkwiren?
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
Re: The Black Emperor
for å slakke wiren så tar du av dekselet over håndbrekket.så er det 2 strammeskruer i bakkant der.
-
- Posts: 2349
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: The Black Emperor
Har prøvd det serru, den sitter fast ved selve kalippereng60 wrote:for å slakke wiren så tar du av dekselet over håndbrekket.så er det 2 strammeskruer i bakkant der.
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion