hvordan bytte varmeregisteret?

Her kan du diskutere alt som har med det tekniske på Corrado'n.

Moderator: Moderators

Post Reply
leif90@gmail.com
Posts: 157
Joined: 28 Mar 2010, 14:43
Location: Lier

hvordan bytte varmeregisteret?

Post by leif90@gmail.com »

hvordan bytte varmeregisteret? vifta har ryki. noen som har bytta denne før?
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: hvordan bytte varmeregisteret?

Post by chris10an »

Hvis bare vifta har blitt ødelagt trenger du ikke å bytte hele varmeregisteret. vifta sitter på høyre side inni bil, bak hanskerommet liksom, og mener du kan plukke ut den ganske lett. skal ikke si det helt sikkert, mulig du må ta ut den luftkanalen som den sitter fast i å. men registeret sitter omtrent midt i bilen (inni dashbordet) og skal det byttes må du plukke ut nesten alt i dashbordet tror jeg. måtte hvertfall det i en jetta jeg hadde, og regner med det er noe av det samma. :roll:
leif90@gmail.com
Posts: 157
Joined: 28 Mar 2010, 14:43
Location: Lier

Re: hvordan bytte varmeregisteret?

Post by leif90@gmail.com »

chris10an wrote:Hvis bare vifta har blitt ødelagt trenger du ikke å bytte hele varmeregisteret. vifta sitter på høyre side inni bil, bak hanskerommet liksom, og mener du kan plukke ut den ganske lett. skal ikke si det helt sikkert, mulig du må ta ut den luftkanalen som den sitter fast i å. men registeret sitter omtrent midt i bilen (inni dashbordet) og skal det byttes må du plukke ut nesten alt i dashbordet tror jeg. måtte hvertfall det i en jetta jeg hadde, og regner med det er noe av det samma. :roll:

kom rare lyder fre vifta, på høyresida under ved hanskerommet. den slutta og funke gradvis. må være den. oki, har kjøpt ny vifte fra germanautoparts :)
User avatar
Oekern
Moderator
Posts: 2228
Joined: 14 May 2008, 15:15
Location: Maura
Contact:

Re: hvordan bytte varmeregisteret?

Post by Oekern »

Selve vifta koommer man veldig enkelt til. Titt oppunder hanskerommet mot framskjermen, på en måte, så ser du den med en gang
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Post Reply