hehe, jeg tenkt jeg måtte kjøre SUV'en men jeg har skaffet meg noe annet snacks til den turenASD wrote:16 dager Stå på

P.s. Mouh du kan jo kjøre SUVen din, er jo en god VW det og. Ellers har jeg et sete ledig

Moderator: Moderators
hehe, jeg tenkt jeg måtte kjøre SUV'en men jeg har skaffet meg noe annet snacks til den turenASD wrote:16 dager Stå på

P.s. Mouh du kan jo kjøre SUVen din, er jo en god VW det og. Ellers har jeg et sete ledig

Annen bil eller senk? ble litt nysgjerrig nå?Mouh wrote:hehe, jeg tenkt jeg måtte kjøre SUV'en men jeg har skaffet meg noe annet snacks til den turenASD wrote:16 dager Stå på

Siste telling 3.5Mouh wrote:hvor mange blir vi egentlig ?

aha ?ASD wrote:Siste telling 3.5Mouh wrote:hvor mange blir vi egentlig ?

jeg skulle nå helst se at jeg hadde med min rado. men.... vel.. jeg gidder ikke å utdype..)
 jeg skulle nå helst se at jeg hadde med min rado. men.... vel.. jeg gidder ikke å utdype..) Har för mig att det var två stycken norrbaggar som skulle med till Tyskland i september.
 Har för mig att det var två stycken norrbaggar som skulle med till Tyskland i september.