Page 37 of 67
Re: wormy sin g60
Posted: 19 Jan 2010, 23:28
by Mouh
Det så ikke dumt ut det der gitt

Re: wormy sin g60
Posted: 20 Jan 2010, 09:08
by Oekern
Fin dugnad det der ja
Var vel litt behagelig og få en stiv bil også, på en måte ?
Re: wormy sin g60
Posted: 20 Jan 2010, 17:39
by Kisseg60
stilig.

Re: wormy sin g60
Posted: 21 Jan 2010, 00:29
by wormy
Tannreim (Mangler drev til kompressor, det kommer i posten snart)
Også bestilt litt mer..

Re: wormy sin g60
Posted: 21 Jan 2010, 15:44
by Kristaafa
Bare å gå til innkjøp av reservereimer og dekk nå da, for dette spiser vel unna litt gummi både her og der.
Re: wormy sin g60
Posted: 21 Jan 2010, 15:47
by wormy
Hehe, ja...
Tannreima trenger nødvendigvis ikke være så alt for ille om man får alt 100% lina opp.. Får nå se hvordan det blir

Re: wormy sin g60
Posted: 28 Jan 2010, 19:20
by wormy
Re: wormy sin g60
Posted: 29 Jan 2010, 13:47
by Oekern
Hvorfor ikke bruke de setene (om de er godkjente) hele tia? Litt for lite og bevege seg på?

Re: wormy sin g60
Posted: 29 Jan 2010, 16:06
by wormy
Hehe, vi har et relativt stort utvalg av bøttestoler her faktisk. Den på bilde er vel den som er "minst" bøttestol av stolene vi har.. Har også forskjellige farger... Så tanken har slått meg
Men man må jo bl.a. sveise inn nye setefester. Ikke at det er så ekstremt mye jobb, men alikevel ikke noe jeg har lyst til å gjøre med det første. Corradosetene er jo veldig deilige og fine fra før

Re: wormy sin g60
Posted: 16 Feb 2010, 23:55
by wormy
...Du vet bilen er stiv når de må bruke en "presse" for å stille hjulvinkler på firehjulskontroll..
Bilen ble stilt opp for en blanding av kjøre-relativt-fort-i-svinger og banekjøring.. Spise dekk kommer den nok til å gjøre uansett, spesielt på sensommeren med nytt liv under panseret..
Kan ikke si annet en at den ligger bra på veien nå, selv med vinterdekk..

Re: wormy sin g60
Posted: 24 Feb 2010, 20:57
by wormy
For en uke siden døde motoren i venstrefila på E18 i 100sona..
Var heldigvis rett ved en avkjøring, og hadde nok fart til å komme meg av, rundt rundkjøringa og inn på Statoil..
Feilen var det samme som jeg trodde jeg hadde fikset tidligere - mangel på gnist ved varm motor. Har nå endelig fått byttet fordeleren da det mest sannsynlig er hallgiveren som er gåen. Kjekt med komplett delemotor (og litt til) om noe skulle svikte på "bruksmotoren"..
Nå går bilen endelig bra igjen (for nå). Fant en tørr stripe og testa 70-110 som er noe mer "nøyaktig" enn 0-100 pga hjulspinn, forskjellig girutveksling på biler osv.. 3.1-3.15sek ved gjentatte forsøk. Til sammenligning har en original 200sx ca 4,15 sek og en E30 M3 4,21 sek... Nå skal det sies at jeg lader over kilo'n fra bunnen av og det var ganske kaldt ute, men alikevel er det nok en forbedring fra i sommer, da hadde jeg rundt 3.4..

Re: wormy sin g60
Posted: 24 Feb 2010, 21:03
by Kisseg60
Fine tall det der.
Re: wormy sin g60
Posted: 24 Feb 2010, 21:18
by BlackDragon07
wormy wrote:For en uke siden døde motoren i venstrefila på E18 i 100sona..
Var heldigvis rett ved en avkjøring, og hadde nok fart til å komme meg av, rundt rundkjøringa og inn på Statoil..
Flaks i uflaks det
Bra du fikk fikset det
wormy wrote: men alikevel er det nok en forbedring fra i sommer, da hadde jeg rundt 3.4..

Det er jo veldig bra det.
Hva slags dekk og understell har du nå?
Kan knekke litt til på tiden med det også, samt en killer diff

Re: wormy sin g60
Posted: 24 Feb 2010, 22:05
by wormy
BlackDragon07 wrote:
Hva slags dekk og understell har du nå?
Vinterdekk (Nokian Haaakkkkkapellliiiittta eller noe, piggfrie), gule koni justert for halvveis komfort, lesjøfors fjærer, polyforinger og eibach stabstag.
Re: wormy sin g60
Posted: 24 Feb 2010, 23:04
by BlackDragon07
Merket du stor forskjell med eibach stab.stag?