Re: c o r r a d o G 6 0
Posted: 31 Aug 2008, 19:58
				
				og gjerne en link til et billig grenrør så jeg slipper den jævla manifolden 
			
CorradoClubNorwegen sitt offisielle forum
http://www.corradoclubnorwegen.com/forum/
http://www.corradoclubnorwegen.com/forum/viewtopic.php?t=515

 måtte bremse å fikk 20 meter lange svarte  striper bak bilen på grunn av ei gammal kjærring såm brøt vikeplika på E6, resultatet ble kraftige flatspots i toyo dekka på keskin hjula mine
  måtte bremse å fikk 20 meter lange svarte  striper bak bilen på grunn av ei gammal kjærring såm brøt vikeplika på E6, resultatet ble kraftige flatspots i toyo dekka på keskin hjula mine  
   .
 .
 
 einsereier wrote:var ikke gått mange kilometerne nei. men framdekka hadde nok fått litt hard behandling så de var klare for utbytting til neste år, måtte jo ha noen runder på ACR i vår og den banen spiser dekk.
uansett så var jeg lei av at bilen sporet så mye så det var litt godt å få på smalere dekk også
ingen som kan tipse meg om et greit å billig grenrør?
fra hvilken bil kan jeg hente meg ny starter? min tar bare på hvert 50ende forsøk for tiden:)
Hvis det er starter du snakker om nå, så anbefaler jeg å bare hente en på den lokale huggeren. Jeg ga 400,- for en som var skrudd av bilen. Hvis du i tillegg plukker den av selv kan den ikke koste mange lappene.BlackDragon07 wrote:einsereier wrote:var ikke gått mange kilometerne nei. men framdekka hadde nok fått litt hard behandling så de var klare for utbytting til neste år, måtte jo ha noen runder på ACR i vår og den banen spiser dekk.
uansett så var jeg lei av at bilen sporet så mye så det var litt godt å få på smalere dekk også
ingen som kan tipse meg om et greit å billig grenrør?
fra hvilken bil kan jeg hente meg ny starter? min tar bare på hvert 50ende forsøk for tiden:)
Hør med norsk bildelsenter, mulig de kan hjelpe deg med det. Koster rundt 2000k for en ny en der ihvertfall, sikkert billigere brukt.
 så jeg gjorde om på slangene sånn at det ble bypass av cooleren å da fikk jeg ladetrykket på 1. noe bar
  så jeg gjorde om på slangene sånn at det ble bypass av cooleren å da fikk jeg ladetrykket på 1. noe bar 
Høres kjipt ut med hull i rør, men 1.x bar høres jo samtidig gøy ut...einsereier wrote:men mens jeg lå under bilen så jeg at det hadde gått hull på plastrøret fra coolerenså jeg gjorde om på slangene sånn at det ble bypass av cooleren å da fikk jeg ladetrykket på 1. noe bar
 
 

 jeg skal ha fmic på bilen nå
  jeg skal ha fmic på bilen nå 
 Pass på å ikke bruk for store rør. Man kan vel bli plaget med at motoren bruker lang tid på å komme ned fra turtall. + at mer volum tar lengre tid å fylle opp og bilen kan bli seigere.
 Pass på å ikke bruk for store rør. Man kan vel bli plaget med at motoren bruker lang tid på å komme ned fra turtall. + at mer volum tar lengre tid å fylle opp og bilen kan bli seigere.