Du tenker på den som henger ned midt på?
Husk det er ikke krise om du i værste tilfelle slipe hull, bare å få noen som sveise alu til å lappe det

Moderator: Moderators
jepp den som henger ned der ja .. som til "valig" er festet til eksos manifold...Ron wrote:Jeg trudde du måtte slipe bort den tappen for å få på Grenrør?
Du tenker på den som henger ned midt på?
hehe okei da gjør jeg detRon wrote:kapp den bort du
hehe okei da er det greit ; DRon wrote:99.99% sikker på at den skal slipes bort med montering av turbo-manifoild
okei .. er det tjukt metall på insuget?Kristaafa wrote:Jeg har gjort dette selv, og tappen må av for å få plass. Måtte også frisere litt rundt innsugstraktene for å få den nye turbomanifolden til å passe skikkelig.
det er jo mange bolter der og jeg prøvde men var ingen av di som hjalp noen ting ..Ron wrote:Om du slakker på strammebolten i framkant på pumpa, så er det bare å ta av servo reima.
Er en laaaaang bolt i framkant som har en eneste funksojn, å det er stramming. Mulig du må løsne littildmar wrote:det er jo mange bolter der og jeg prøvde men var ingen av di som hjalp noen ting ..Ron wrote:Om du slakker på strammebolten i framkant på pumpa, så er det bare å ta av servo reima.
hehe ja var inne på tanken så trur jeg skal gjøre detMouh wrote:hvis ikke så kan du gjøre det samme som jeg jeg har gjort nesten hver gang jeg skal ha den reima av og på:
stikke en skrutrekker inn mellom reimhjulet og reimen, og dra motoren rundt for hånd, og VIPS!!.. den er av