
Å lyden er jo bare helt rå

Regner med å gå for en turbonetics E50, jeg har tidligere bremset 460 RWHP å 580 NM med en slik
en.
Moderator: Moderators
takkMouh wrote:suverent da
grattis !
Det blir turbo på denne, driver å søker rundt etter di rette deleneBlackDragon07 wrote:Lav km er jo et stort +![]()
Skulle du slenge på en kompressor eller turbo på denne motoren?
2.8 er det, det virker som det er den beste motoren å turbokonvertere bl.aKisseg60 wrote:Er det en 2,8 eller 2,9?
Og turbo, hva med twin turbo?
(det surrer rundt i hodet mit)
Kisseg60 wrote:Helt riktig med moderne turboer.
Det er litt å velg mellom.
Jeg personlig tror på 2 små turboer. Ikke fordi det kanskje er det beste men fordi det er litt kult.![]()
Men, det kommer helt ann på hvor mye man vil dra ut, effektkurve of ikke mins holdbarhet og byggekostnad.
Så med rett tenning og innsprut er det vel greit å hive på et full elektronisk system? for dette er vel en OBD1?
Men når du snakker om å få riktig komp med en mls pakning.
Har du da tenkt på å kjøre med orginal innmat?
Tåler den det? når man lader f.eks 1,5 bar
Ja dette kan bli artiKisseg60 wrote:Helt enig med varme. Og det er klar i et motorrom hvor det ikke er så veldig stor danseplass fra før.
Ville vel gått for smidd innmat vis dette skal holde.
Kanskje borre opp til 3 liter![]()
Mye muligheter her. Blir spennede å følge med.