Page 2 of 2
Re: Krangler med varsellampa for olja
Posted: 22 Feb 2008, 22:00
by Eirik
Ja, det er det. Blir vel buss på meg den uka =/
Noen som veit ca priser på oljepumper?
Re: Krangler med varsellampa for olja
Posted: 28 Feb 2008, 13:54
by Eirik
Da har jeg snakket med verkstedet, og bilen vil mulig være leveringsklar imorgen. Dette kom på en sum av 6300 norske kroner.
Da er det bare å få tak i selgeren, for dette skal jeg betale minst mulig av altså...
Re: Krangler med varsellampa for olja
Posted: 28 Feb 2008, 20:13
by Kisseg60
det var da litt å betale.! hehe
Du får ringe han, var det ikke forhandler du kjøpte bilen av a?
Da er det bare å kreve! og ikke gi deg med det første heller. blir skikkelig sint og da pleier de fort å gi seg.
Re: Krangler med varsellampa for olja
Posted: 28 Apr 2008, 15:43
by glennern
Et par ganger har jeg også opplevd blink og pip fra olje lampa i instrumentet. Men det slutter etter et ca 5 sec.
Har skjedd 2 gannger på 1 mnd.
Må trolig kjøpe oljepumpe jeg og da...Passer 16v pompe på G60?
Den pusher vel mer? Eller bør jeg velge original?
Re: Krangler med varsellampa for olja
Posted: 28 Apr 2008, 16:07
by Kisseg60
jeg ville gått for en forsterka sak.
http://www.sstuning.no
tror den koster 1800 kroner eller no.
Re: Krangler med varsellampa for olja
Posted: 29 Apr 2008, 13:21
by Kristaafa
Min også piper en gang i blant. Gir seg hvis jeg går av eller gir mer gass. Virker ikke som om det er noe galt med oljetrykk, har aldri problemer med det når jeg starter bilen. Får gå over litt følere, og se om det blir bedre.