Re: vakumslange til ecu...
Posted: 28 Jan 2011, 16:58
Du må dele om hva resultatet blir da. om du merker noen forskjell:) Dette var interessant. Del gjerne delenummer også om du har:)
CorradoClubNorwegen sitt offisielle forum
http://www.corradoclubnorwegen.com/forum/
http://www.corradoclubnorwegen.com/forum/viewtopic.php?t=1547
wtf min er akkurat samme lengdeg60 wrote:riktig..da ordner jo det seg..den er uansett bedre nå...den var jo 16 cm for kort...