Lite aktivitet

Hva skjer, og når?

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
Feijk
Posts: 296
Joined: 06 Dec 2005, 15:03
Location: Skien

Lite aktivitet

Post by Feijk »

Syns det er litt lite aktivitet her på dette forumet, hvis alle hadde bare prøvd og blitt litt mer aktive her så tror jeg dette kunne blitt et nyttig forum for alle corrado-eiere..
Er også med på og få til et treff, men kalles ikke treff hvis det bare er meg og en til, derfor må flere bli aktive før vi kan få til noe slikt..

Mvh Fredrik
..:: Feijk .::. 1990 Corrado G60 ::..
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Post by Mouh »

Hallo !

jeg er helt enig i hva du sier, og jeg er veldig positiv til å få til treff, grunnen til at det har vært lite aktivitet ang det fra CCN sin side er ganske enkelt at det har vært for mye å gjøre privat.

Og når det gjelder mere aktivitet her på forumet, så kan jeg vel bare si at det er vanskelig endre vanene til folk, og for tiden så er det et veldig stort miljø for Corrado på bilforumet.net, og de som er der var veldig positive til å lage et forum kun for Corrado, men som sagt det er vanskeilg å vende folk til nye vaner,

Uheldigvis for CCN

Og jeg vil bare berømme deg for ditt pågangsmot her på forumet, og jeg håper at vi får endret det slik at flere vil bli aktive her.
rsg60
Posts: 97
Joined: 06 Dec 2005, 20:37
Location: Stavanger

Post by rsg60 »

Det kan nok ta litt tid før det blir noe fart i forumet ja. Bilforumet.net er vel ikke så veldig gira på for mye reklame for dette forumet heller.

Håper bare dere holder sida aktiv lenge, få starta noen interesange tråder, så flytter kansje nøkkelpersoner over etter hvert.
rsg60
Posts: 97
Joined: 06 Dec 2005, 20:37
Location: Stavanger

Post by rsg60 »

Hva med å oppfordre medlemene til å legge corrado-forumet som startside på nettleseren. Da er man i hvertfall innom her flere ganger for dagen.
User avatar
Raised
Posts: 90
Joined: 10 Nov 2006, 06:58
Location: Sweden
Contact:

Post by Raised »

Jag kollar detta forum varje, några gånger om dagen.
Men som sagt, inte så aktivt.

Men alltid kul och se hur det går för grannlandet Norge och deras corrados! :)

Får hoppas det kommer en del från norge till sommar när det
blir en stor corradoträff!!


Skall bli kämpe kul! (hahahaha) :D
Image
Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen - Sean Connery
User avatar
Feijk
Posts: 296
Joined: 06 Dec 2005, 15:03
Location: Skien

Post by Feijk »

Jeg også er som sagt innom nesten hver dag og noen ganger flere ganger om dagen..har bedret seg litt på aktiviteten her, men kan frtsatt bli bedre :)
..:: Feijk .::. 1990 Corrado G60 ::..
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Post by Mouh »

Feijk wrote:Jeg også er som sagt innom nesten hver dag og noen ganger flere ganger om dagen..har bedret seg litt på aktiviteten her, men kan frtsatt bli bedre :)
ja jeg vil gi deg spess cred for ikke å ha stukket av, og har holdt dette stedet i live.
Siden det ikke er så masse aktivitet her mener jeg, utenom deg og noen få andre da ;).

jeg håper det tar seg opp, men det er det å revet folk over fra BF.net som ikke er så lett.. :(
det kan jeg jo skjønne greit siden de har etablert seg ganske bra der.

Men jeg Håper at en dag så vill dette forumet gå ut i full blomst ;)
(jeg hørtes jo nesten ut som en poetet.. hmm.. det er sent..)
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

det er sant som dere sier at det burde bli litt mere aktivitet her. ville vært veldig synd om det skulle "dø ut" her... er jo en del på medlems lista nå også så vi burde klare å holde det i livet, fått i gang noen treff denne sommeren og noen interresante tråder for å få litt fart i tingene.. her må vi jo stå på litt sjøl også, ting skjer ikke av selv..

så da håper jeg at vi sees på masse! treff i sommer, (1 mai for eks kanskje, sjekk på happenings!!)
Kid-Rado!
User avatar
Feijk
Posts: 296
Joined: 06 Dec 2005, 15:03
Location: Skien

Post by Feijk »

sant det :) Men nå etter nyttår så har det jo gått bra på forumet, men er fortsatt bare til og bruke det enda mer aktivt, bilder, info, spørsmål o.l.

Mvh Fredrik
..:: Feijk .::. 1990 Corrado G60 ::..
User avatar
Haakon
Posts: 75
Joined: 02 Dec 2005, 15:12
Location: Kristiansand
Contact:

Post by Haakon »

For å få fart på forumet og nettsidene våre må så mange som mulig bidra! Har du noen tips, triks, bilder, info eller rett og slett en historie du vil fortelle om Corrado, si ifra til meg eller Mouh så kan vi få det ut på forsiden av corradoclubnorwegen.com
User avatar
Kisseg60
Posts: 1507
Joined: 13 Dec 2006, 18:57
Location: Nesodden

Post by Kisseg60 »

Tror litt reklame hjelper.
Sånne klistremerker. som vwaudi-club har.
Det hadde vært stili.
Post Reply