Min RSG60

En liten presentasjon av din bil!

Moderator: Moderators

Post Reply
rsg60
Posts: 97
Joined: 06 Dec 2005, 20:37
Location: Stavanger

Min RSG60

Post by rsg60 »

Jeg kjøpte Corradoen min høsten 2002. En 90mod, som hadde rulla 140.000 km. Da jeg kjøpte den hadde den 220 G-Tech hester.. DVS SLS chip, 3,8 bar FPR, RS-portet lader og 28mm ladehjul. Den leverte 1,1 bar og gikk greit nok, men 220hk var nok litt drøyt.

Slik så den ut når jeg kjøpte den:
Image
Image

Etter et par år var plastikken endelig lakka:
Image

G-laderen sa takk for seg, høsten 2004 :cry: Ny og bedre presse blei kjøpt inn, Her skulle det freses og dreies, så alt passer der det skal.:
Image
Image

Nå har den fått nye hjul, i kjelleren ligger en ny girkasse, og nytt eksosanlegg er under bestilling
Image
Image

Bilen er nå på veg tilbake til nesten original look, Den originale fangeren skal på, brukt leppe er bestilt, og hele bilen skal få en omlakkering i løpet av sommeren. Vist skattebengene streker til.. Andre planer fremover er å få satt i den pressa snart.. etter to år med 90hk, blir man så vandt med det, at man nesten ikke savner draget..skremmende. :evil:
User avatar
Haakon
Posts: 75
Joined: 02 Dec 2005, 15:12
Location: Kristiansand
Contact:

Post by Haakon »

Fin bil! Her kunne vi ha trengt en update nå! :lol:
rsg60
Posts: 97
Joined: 06 Dec 2005, 20:37
Location: Stavanger

Post by rsg60 »

Er desverre oppussing av hus som tar opp det meste av energi og penger for tida, så det lar seg nok vente på, men målet er å ha den ferdig til sommeren, så jeg kan ta med meg junior på corradotreff.
User avatar
Haakon
Posts: 75
Joined: 02 Dec 2005, 15:12
Location: Kristiansand
Contact:

Post by Haakon »

rsg60 wrote:Er desverre oppussing av hus som tar opp det meste av energi og penger for tida, så det lar seg nok vente på, men målet er å ha den ferdig til sommeren, så jeg kan ta med meg junior på corradotreff.
Nice! Gleder meg til å ta en titt! :D
Post Reply