BlackDragon07 wrote:Ser for meg at g60 clutchen er "sterkere", men det er kun synsing.
Opplevde idag at bilen bare fusker, går ikke rent i det hele tatt.
Ved første oppstart var alt greit, men etter nr2 så måtte jeg ruse opp ved hjelp av clutchen for å få den til å labbe hjem igjen.
Er nesten så den drukner i bensin, den går også enda lavere på tomgang nå.
Noen tips til hva det kan være?
Tror jeg fant ut av problemet. Boost kontrolleren juksa litt, mulig det skapte plundret.
Er ihvertfall bedre nå
Noen som har en anbefaling på bra mekaniske boost kontrollere?
jon wrote:Inspirasjonsbilen din har "vr6" panser og "facelift"(nyere type) blink/tåkelys så fortsatt litt du kan bruke penger på å du må lakkere sideblinkerne
Du har et øye for detaljer jon
Faktisk ikke lagt merke til at det satt vr6 panser på den Ser ut som "old style" blink-tåkelys"?
Skal jeg sote blinkerne eller lakere de? Ser de faktisk ikke på inspirasjonbilen..
Sideblinkerne er nok fjernet ser det ut som. Men er jo greit å beholde de mtp lovlighet (som om det er no vi bryr oss om ) et par lag med sote spray gjør nok susen.
jon wrote:Sideblinkerne er nok fjernet ser det ut som. Men er jo greit å beholde de mtp lovlighet (som om det er no vi bryr oss om ) et par lag med sote spray gjør nok susen.
Jeg finner de ikke ihvertfall ikke.
Er det best å sote innenfra eller utenfra? De er ganske små så det er vel best utenifra.
Har du sota dine jon?
Den gamle boost controlleren trøbla ting litt til så jeg hørte med han som mappa bilen og han anbefalte denne;
TurboXS High Performance Boost controller
Så den er bestillt og på vei
Noen som har nøsta opp ledningsnettet til el.vinduer?
Kunne tenkt meg å bruke vinduene igjen
Vurderer eventuelt å bytte til manuelle hvis jeg ikke får det til.
Oljekjøleren min "svetter" litt. Regner med at det kanskje er et lite hull eller noe som gjør det.
Så jeg tenkte jeg skulle bestille ny, men vet ikke helt forskjellen på disse 10din skruene og festene.
Hvordan måles de? Ytre omkrets eller indre eller noe annet?