G60 motor

har du noe du ønsker å kjøpe... (Corrado-relatert)

Moderator: Moderators

Post Reply
lunebo
Posts: 161
Joined: 05 Mar 2006, 15:34
Location: Løvenstad

G60 motor

Post by lunebo »

Hei. er det noen som har en komplett G60 motor med ledningsnett til overs?
1992 Corrado G60 Jet Eaton

for some reason I like the quirky piece of sh#t know as the g-lader
User avatar
Sigurd
Posts: 360
Joined: 26 Mar 2008, 16:30
Location: Maura

Re: G60 motor

Post by Sigurd »

Det står en corrado på høgger'n på Oppakermoen med g60
Corrado G60
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: G60 motor

Post by chris10an »

har en i deler.:P skal være mulig å få noe ut av det om man har tid. er tre blokker med innmat, en som er bra. to som må borres tenker jeg. (stor slitekant)
følger med ny clutch, gti 16v girkasse, golf rallye ic og g lader som er det byttet hjul på visstnok. har aldri prøvd denne så kan ikke garantere noe.
får ta kontakt om dette høres interesant ut;)
lunebo
Posts: 161
Joined: 05 Mar 2006, 15:34
Location: Løvenstad

Re: G60 motor

Post by lunebo »

chris10an wrote:har en i deler.:P skal være mulig å få noe ut av det om man har tid. er tre blokker med innmat, en som er bra. to som må borres tenker jeg. (stor slitekant)
følger med ny clutch, gti 16v girkasse, golf rallye ic og g lader som er det byttet hjul på visstnok. har aldri prøvd denne så kan ikke garantere noe.
får ta kontakt om dette høres interesant ut;)

hvis man får en komplett motor ut av dette så jeg slepper og kjøpe masse deler utenom så er det interessant
1992 Corrado G60 Jet Eaton

for some reason I like the quirky piece of sh#t know as the g-lader
User avatar
Martin
Posts: 83
Joined: 05 Apr 2007, 22:56

Re: G60 motor

Post by Martin »

Den som står på oppakermoen er en av mine gamle. Ble kondemnert før sommern etter at den ble stjålet og herjet med.
Ledningsnette er litt som så..

Er en 1990 mod fra USA
1990 Corrado 1.9l G60
1990 Corrado 1.8l G60
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: G60 motor

Post by chris10an »

lunebo wrote:
chris10an wrote:har en i deler.:P skal være mulig å få noe ut av det om man har tid. er tre blokker med innmat, en som er bra. to som må borres tenker jeg. (stor slitekant)
følger med ny clutch, gti 16v girkasse, golf rallye ic og g lader som er det byttet hjul på visstnok. har aldri prøvd denne så kan ikke garantere noe.
får ta kontakt om dette høres interesant ut;)

hvis man får en komplett motor ut av dette så jeg slepper og kjøpe masse deler utenom så er det interessant
Noe må du nok alltids kjøpe, men da er du trygg på att du har en sikker motor da;) hehe.
må nok regne med nye stempler, pakninger og kanskje råder? ikke veit jeg åssen det er å bruke de opp igjen. er jo ikke noe galt med dem, men er sikkert greit å bytte det når det er ute;)
lunebo
Posts: 161
Joined: 05 Mar 2006, 15:34
Location: Løvenstad

Re: G60 motor

Post by lunebo »

Noe må du nok alltids kjøpe, men da er du trygg på att du har en sikker motor da;) hehe.
må nok regne med nye stempler, pakninger og kanskje råder? ikke veit jeg åssen det er å bruke de opp igjen. er jo ikke noe galt med dem, men er sikkert greit å bytte det når det er ute;)[/quote]


slite deler er jo greit og bytte. men det med og sleppe og handle dynamo,fordeler og sånne ting som fort koster mye utenom.


Har fått tak i en motor nå
1992 Corrado G60 Jet Eaton

for some reason I like the quirky piece of sh#t know as the g-lader
Post Reply