ladetrykk måler

Her kan du diskutere alt som har med det tekniske på Corrado'n.

Moderator: Moderators

Oekern
Moderator

Re: ladetrykk måler

Post by Oekern »

åh. hmmm.
Så da må jeg koble meg på før den "koblinga" som slangen går igjennom da ?
Altså den gule slangen som går ut fra insuget (slangen er helt til venstre for insuget, om man står forran bilen og titter i motorrom)

Men litt rart om det skal gå bensin i den slangen før koblinga, og vakum etter koblinga ? :?
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
einsereier

Post by einsereier »

Oekern wrote:åh. hmmm.
Altså den gule slangen som går ut fra insuget (slangen er helt til venstre for insuget, om man står forran bilen og titter i motorrom)

Men litt rart om det skal gå bensin i den slangen før koblinga, og vakum etter koblinga ? :?

den koblinga der er bensintrykksregulatoren din. er vel gjerne retur slangen som er bøy på. den som går til fuelrailen er inn og den i bunn av regulatoren er retur, den gule slangen er trykk/vakum på regulatoren for åpning og stenging, helt ok å koble måleren der.

jeg ha koblet bort alt som har med kullfilteret å gjøre å koblet meg på i bakkant av innsuget ved siden av den som går til digifanten.
MK2 GOLF 2.9 VR6 86
TOURAN EXCLISIVE 07
PASSAT 3B 4MOTION 00
hmmm litt for mange biler.....
Oekern
Moderator

Post by Oekern »

einsereier wrote:
Oekern wrote:åh. hmmm.

den koblinga der er bensintrykksregulatoren din. er vel gjerne retur slangen som er bøy på. den som går til fuelrailen er inn og den i bunn av regulatoren er retur, den gule slangen er trykk/vakum på regulatoren for åpning og stenging, helt ok å koble måleren der.

jeg ha koblet bort alt som har med kullfilteret å gjøre å koblet meg på i bakkant av innsuget ved siden av den som går til digifanten.
Ja rikig.
Takk for kjappt svar.
Da kobler jeg meg til den gule slangen i mårgo
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Post Reply