Min Lysholm Oppdatering

En liten presentasjon av din bil!

Moderator: Moderators

Post Reply
_DENON_
Posts: 83
Joined: 21 Jul 2007, 18:29
Location: Halden

Min Lysholm Oppdatering

Post by _DENON_ »

Kommer flere bilder ;)

Da har jeg fått tatt meg tid til å legge ut noen bilder av bilen.
Den har vært kjørt med i 2 vintre nå. synd,men det er en bruksbil. Har jo tatt så godt vare på den som jeg kan.

Image

Image

Image


Image
Last edited by _DENON_ on 10 Aug 2013, 13:48, edited 2 times in total.
Terje Henriksen
User avatar
Oekern
Moderator
Posts: 2228
Joined: 14 May 2008, 15:15
Location: Maura
Contact:

Re: Min Lysholm Oppdatering

Post by Oekern »

Ren og pen !
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
_DENON_
Posts: 83
Joined: 21 Jul 2007, 18:29
Location: Halden

Re: Min Lysholm Oppdatering

Post by _DENON_ »

_DENON_ wrote:Kommer flere bilder ;)

Da har jeg fått tatt meg tid til å legge ut noen bilder av bilen.
Den har vært kjørt med i 2 vintre nå. synd,men det er en bruksbil. Har jo tatt så godt vare på den som jeg kan.

Image

Image

Image


Image
Da har jeg fått gjort litt på bilen etter vinteren. Sparklet frontfanger og lakkert det som har sprekt, bestilt og montert nye led front blinklys og sideblinklys. Montert UV LED i speedometer og lakkert nålene med rød uv lakk. Skiftet ut defekt takluke med glasstak fra en golf. Passformen var perfekt. Ingen lekkasjer. Bestilt nye m3 chrome speil. Ikke montert enda. Nye dørpinner ebay i aluminium. Vw motorsport emblemer på begge sider av bilen. Fjernet rust i hjulbuer og lakkert. Lakkert øyelist og montert ny grill som også er lakkert. Takluken jeg monterte var fra en golf 3. Ut med hele taktrekket så var det bare å skru ut hele kassetten og få det gamle ut. Inn med glassluke og det hele ser så mye bedre ut. Endelig funker både tilt og slide funksjonen. Bilen ser så mye bedre ut innvendig. Skinnsetene bærer litt preg av slitasje på førersiden, men har bestilt leather healer fra swissvax, så det skal bli bra igjen. Bilen ligger for lvrig ute til salgs med tungt hjerte på autodb.no. Dette er en corrado som er blitt veldig godt tatt hånd om av alle eiere. Så prisen er det ingenting å utsette på. Jeg beholder den selv om den ikke går for den prisen.sideskjørtene har også fått litt lakk, så det ser veldig bra ut alt sammen. Det er montert et scoop på panseret og der har det vørt gjort en dårlig jobb siden jeg kjlpte den, så det har kommet rust under lakken. Rusten er fjernet og sparklet over, så det gjenstår bare å få litt lakk over det så er panseret også som nytt. Skal lakkere caliprer bak røde igjen. De har rustet etter noen år med vintre. Kommer det et bud så skal jeg vurdere det der og da. Vært veldig fornøyd med den. Går som en drøm :)
Image

Image

Image

Image
Last edited by _DENON_ on 19 Jun 2014, 22:28, edited 1 time in total.
Terje Henriksen
g60
Posts: 871
Joined: 15 May 2009, 22:23

Re: Min Lysholm Oppdatering

Post by g60 »

pris ser du for deg da?
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Re: Min Lysholm Oppdatering

Post by jon »

Hvorfor lage ny tråd hver gang du oppdaterer? Mye ryddigere hvis du fortsetter på samme. Så hver bil har en trå, ikke 2-3-4 osv.
Kid-Rado!
Post Reply