Vw Passat 3bg stv selges

Alt du måtte finne på å ville selge som ikke har med Corrado å gjøre.
evt noe du ønsker å kjøpe.

Moderator: Moderators

Post Reply
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Vw Passat 3bg stv selges

Post by chris10an »

Blir nødt til å selge gobilen pga huskjøp.

Bilen er en 2001 mod TDI med 130hk.
Km: 196 ???
Jeg har hatt bilen i litt over ett år nå, og den har alltid startet og ikke hatt noe problemer med den.
På det året jeg har hatt den så har jeg gjort en del med bilen.
Lakkert opp igjen nesten hele bilen. Alt unntatt taket og bakluka. Grunnen til dette var att jeg fant ett lite felt med bobler på innsiden av begge fram dørene, og fikk da nye dører, og lakkert opp igjen framskjærmer og bakdører også på garantien. Da tok jeg også med hele fronten pga steinsprut, og bakfangeren pga riper. Så bilen er rimelig strøken i lakken.
Har også byttet regreim på den.
Er også byttet både bremse skiver og klosser på den for ikke lenge siden.
Forholdsvis ganske nytt justerbart senkesett som mangler godkjenning. (er ikke noe mangellapp eller noe på det) men den er justert til riktig høyde nå, så trenger bare forstillingskontroll.
Vinterhjulene ble kjøpt nye i høst så de har jo ikke gått så langt, og sommerhjulene var nye omtrent midtsommer i fjor, så de er også veldig bra. 15" alu vinterhjul og 19" alu sommer.
Jeg har montert en pioneer 2din spiller med navigasjon og bluetooth så kan koble til tlf og lagre tlf lister. Er veldig fornøyd med den spilleren.
Det er også defa pakke på den, noe som er veldig fint på kalde vinterer:) Motorvarmer, batterilader og coupevarmer.
Jeg har også kjøpt nye spredere på den pga de som satt der lyste dårlig pga steinsprut.

Orginale deler som er byttet ut kan følge med om ønskelig;) F.eks orginal kasset/cd spiller, org dempere og fjærer;)

Har kun bilder av den fra i sommer nå, men skal ordne nye bilder til helga fra både inni bilen og utenpå;)
Prisantydning 135 000,-
Heftelser på bil vil såklart bli slettet ved salg.


Ta kontakt her, eller på 92241142 om noen er int;)

Image
Image

Dette er nå vinterfelger:
Image
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Vw Passat 3bg stv selges

Post by chris10an »

Da er den lagt ut på autodb med flere bilder;)
AutoDB-kode: 1289052

kunne noen her flyttet annonsen til riktig plass?:P
Så det etter jeg hadde lagt den ut at her var det jo kun corrado relatert :roll:
Post Reply