blinklys

Her kan du diskutere hva det måtte være angående Corrado.

Moderator: Moderators

Post Reply
gunnaar
Posts: 83
Joined: 03 Mar 2010, 19:11
Location: Ålgård

blinklys

Post by gunnaar »

noen som vet om møller har blinklysa i skjermene enda? eller om de er tatt bort ?
User avatar
wormy
Moderator
Posts: 1905
Joined: 25 Aug 2008, 00:45
Location: Tønsberg

Re: blinklys

Post by wormy »

Rimelig sikker på at de har det. Samme som Golf 2. Tror jeg ga rett over 100lappen per side for 1-2 år siden. De kommer med pakning.. :)
Var lagervare når jeg kjøpte de..
- 91 Corrado - 4wd-prosjektet
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
gunnaar
Posts: 83
Joined: 03 Mar 2010, 19:11
Location: Ålgård

Re: blinklys

Post by gunnaar »

takk for svar:-) han jeg kjøpte bilen av hadde kjøpt nye blinklys da de gamle var helste råttne, men så viste det seg at de var til golf4 :p og frakta på blinklys på internett er dyrere en hva blinklysa i seg selv er. det enkleste er ofteste det beste!
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: blinklys

Post by chris10an »

Jeg kjøpte på bilxtra til golfen jeg hadde! veit ikke om de har enda, men går jo ann å ta en titt der å!;) eller hva med biltema? de kan kanskje ha sånne? er jo sånne på audi også, så er jo mange modeller som har de:)
User avatar
wormy
Moderator
Posts: 1905
Joined: 25 Aug 2008, 00:45
Location: Tønsberg

Re: blinklys

Post by wormy »

chris10an wrote:Jeg kjøpte på bilxtra til golfen jeg hadde! veit ikke om de har enda, men går jo ann å ta en titt der å!;) eller hva med biltema? de kan kanskje ha sånne? er jo sånne på audi også, så er jo mange modeller som har de:)
Stemmer, stemmer.. Glemte Audi her, jeg.. Er samme på flere Audi fra tidsepoken.. Flere andre biler i VAG konsernet også.. :)
- 91 Corrado - 4wd-prosjektet
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
Post Reply